Heeft Rene van der Gijp een horlogesponsor?

Rene van der Gijp verscheen afgelopen maandag op tv bij Voetbal International met een groot horloge met lichtblauwe band, er werd door Johan derksen een opmerking over gemaakt of hij mischien fan was geworden van Manchester City.
Gisteren een soort gelijk horloge maar nu met een beige band en wijzerplaat, lijkt erop dat een horloge merk een sponsor contract heeft afgesloten met Gijp, vooral om dat hij haast altijd zijn Rolex droeg en eenmaal een AP , valt ook op dat Wilfred Gene ineens een dikke klok draagt, lijkt op AP of Hublot Big Bang.
Iemand een idee welk merk van der Gijp heeft gestrikt?.

Het viel mij idd op. Rene van der Gijp droeg vorig jaar zomer een Hublot Big Bang. Wat hij nu heeft, geeen idee. Ik dacht bij de klok van Genee aan een Patek of een AP, weet het niet zeker…
Ik ben benieuwd of iemand het weet!

Viel mij ook al op dat Jack van Gelder bij studio voetbal altijd met een dikke AP om de pols aan tafel zit.

Van mij had van der Gijp die karakteristieke oude goud-stalen Rolex (volgens mij een datejust) met veel te veel rek op de band mogen blijven dragen. Paste het beste bij hem vind ik…

TheWolf Schreef:

Van mij had van der Gijp die karakteristieke oude
goud-stalen Rolex (volgens mij een datejust) met
veel te veel rek op de band mogen blijven dragen.
Paste het beste bij hem vind ik…

Een beetje vergane glorie bedoel je? :wink:

Volgens mij heeft Gene TW Steel als sponsor, hij droeg namelijk bij Tour du Jour bijna elke avond een andere uitvoering, Coulthard heeft ook zo’n uitvoering, ze lijken inderdaad veel op Ap of Hublot.

Die AP’s zijn ook gewoon “in” in booboo land…

klopt AP is echt het merk voor rene froghead, Gordon, die kok met die kale kop die pannen verkoopt via de blokker(geen idee hoe die kerel heet), allemaal hebben ze er 1 om, echt in dus bij die tv mensen, voor de juwelier is het wel lekker natuurlijk :slight_smile:

Tw steel is ook een hommage merk aan het worden, zag er laats bij Siebel 1 die geinspireerd was op een Richard mille, vind he bijna een plak merk.

Die kok met die kale kop (Herman den Blijker) betaalt denk ik niet voor z’n AP.
En veel tv-celebs hebben vaak goede banden met topjuweliers.

Ik heb sterk het vermoeden dat die klok van Genee ook sponsoring is want deze kwam wel erg vaak prominent in beeld! Verder vraag ik me af of hij z’n horloge vorig seizoen ook rechts (dus beter in beeld) droeg? Kan me dat namelijk niet herinneren.

Ik denk bij die klok van Genee ook aan een AP of Hublot. Was die Hublot van Gijp van vorig seizoen ook niet gesponsord?

Grt. Marco

Die zwarte Hublot had hij net na het wk zomerprogramma. Denk niet dat die gesponsord was hoor? Anders had hij hem het hele seizoen wel omgehad.
Deze nieuwe klok ziet er niet uit, veel te groot. Maar zal inderdaad net als de kleding gewoon gesponsord zijn. Z’n Rolex is top trouwens!

volgens mij draagt Genee echt geen TW steel, lijkt eerder op een Hublot fusion of big bang. Wel frapant want voorheen heb ik hem nog nooit met een klok gezien, nu draagt ie hem wel rechts trouwens.
Jack van Gelder wisselt ook vaak vind ik, vorige keer dacht ik dat ie een Cartier Santos omhad, dacht de vorm te herkennen…meen hem ook wel eens met een daytona gezien te hebben, Jan van Halst had ook een mooie klok om maar ik weet niet welk merk dat is.

Genee droeg een Hublot, wat Van der Gijp droeg is me nog steeds een raadsel! En daar baal ik van!

“wat Van der Gijp droeg is me nog steeds een raadsel!”

Volgens mij een kwestie van de krant lezen en uitzoeken in welk dorp een stationsklok of zoiets soortgelijks is gestolen. Wat een onogelijk groot ding zeg!
Binnenkort is hij vast naast Willem van Hanegem te zien in een spotje voor een brillendealert aangezien hij nu blijkbaar erg slecht ziet.

Hallo Allemaal.

Het merk Rene is Kyboe. Te bestellen bij www.kyboe.be, vanaf €189.00.
Kijk ook ff naar Kienzle Poseidon. Besteld in Italie

Groetjes,

Superstef

Bedankt je hebt idd gelijk, kon hem niet thuis brengen, weten we dat ook weer.

Volgens mij is het horloge van van der Gijp van het merk KYBOE

Rsant Schreef:

Volgens mij is het horloge van van der Gijp van
het merk KYBOE

ach ja, 1e post en nog blind ook…

156e post en dan zo’n leuke reactie.
Moet je ongesteld worden?

Popma Schreef:

Rsant Schreef:

Volgens mij is het horloge van van der Gijp van
het merk KYBOE

louis Schreef:

156e post en dan zo’n leuke reactie.
Moet je ongesteld worden?

Popma Schreef:

Rsant Schreef:

Volgens mij is het horloge van van der Gijp
van

het merk KYBOE

Ja inderdaad Louis,
niet echt een vriendelijke reactie op een eerste post!