Bwahahahaha… dan heb ik het niet eens over die kralen…
De Viva biedient wellicht een betere doelgroep voor deze reclame.
Ik wacht al zó lang op het moment dat je die nog eens flippert. Mocht je hem ooit wegdoen, stuur ff een pb’tje.
Prachtig, vooral die lugs die over de pols uitsteken!
I like to live it large.
Meer spacer dan smaak in zo’n Kyboe.
Heb je al geprobeerd je speciale HF matties band op deze klok te zetten? Moet goed staan. Wiskundig gezien is - - altijd +!
Hey Dick,
Misschien een idee om een HFLE 2017 te maken? Contact @anon50762135EV even mocht je hier interesse in hebben.
Gr
Reapert
Ik kwam toevallig hier terecht en kende horlogeforum vooralsnog niet.
Ik dacht leuke reacties te zien en een antwoord te geven op de vragen die men stelde. Of het ging over sponsoren of niet ? Hoe het kwam dat ? Enz.
Leek me duidelijk voor diegenen die zich het één en ander afvroegen. En ja dan laat je ook wat zien. Misschien ongepast op dit forum ?
Geen probleem dan haal ik het weg.
Ik hoor en merk het wel. Grt D Sijmons
Dick, is grotendeels voetbalkantine humor hier op dit forum. Als ze aardig worden moet je oppassen. Ben geen Kyboe fan maar kan je bijdrage over Gijp wel waarderen.
Gijp is ok en de hele ontmoeting zal vast een mooi verhaal zijn voor later aan de kleinkinderen te vertellen. Vind zelf alleen dat hele kiekeboe gewoon kut.
Ik denk dat de doelgroep voor Kyboe niet op dit forum zit. We hebben allemaal kleine polsjes.
Maar het ging er toch om wat je ermee doet ofzo?!?!