We hebben weer een paar honderd nieuwe “leden” sinds de vorig oproep en ik heb ze nog steeds liggen dus:
Heb je al een Horlogeforum.nl Autosticker??? Of had je er al één maar heb je je auto verkocht / is je auto gestolen / heeft je partner 'm er afgehaald maar is je partner inmiddels je ex?
[center]
[/center]
Ze zijn op de binnenkant van de ruit aan te brengen doordat ze transparant en gespiegeld gedrukt zijn en meten 21 bij 4 centimeter, een bescheiden afmeting. Ze zijn ook makkelijk weer te verwijderen (maar waarom zou je?).
Wil je er ook (weer) één op je auto plakken en zo je passie voor horloges en ons forum uitdragen? Stuur dan een mailtje naar webmaster@horlogeforum.nl (vergeet je adres niet te vermelden!) o.v.v. “Autosticker”, je krijgt 'm gratis thuis!
Svp alleen bestellen als je 'm echt op je auto wilt plakken.
Ik heb alleen een hele mooie fiets, 28" velgen, LED verlichting, trappers met reflectoren en een breed sportstuur. Ik zelf heb nog het zadel vervangen en echte race banden erop gezet. Als je op deze fiets fietst in je blote kont, kijkt iedereen om naar deze fiets. Lijkt me dus echt een slachtoffer voor een horlogeforum sticker, toch?..
Anders heb ik geen alternatief denk ik, al zou de trein ook een mooi slachtoffer zijn, maar deze rijden toch nooit op tijd.