Heel bijzonder: MB&F HM4 Thunderbolt Titanium

Nog nooit eerder gezien:

3 likes

Voor dat bedrag moet hij eigenlijk ook lasers schieten :grin: best een lelijk ding, maar werk anders.

Een mooi kunstobject! :ok_hand:t2:
Ik kan dit soort horloges meestal wel waarderen. :smiley:

1 like

MB&F is een héél bijzonder merk. Een independent met een bijzonder creatief team die heerlijk ongebruikelijke horloges maakt. Niet alles is even mooi qua styling, niet alles is even draagbaar als je het mij vraagt, maar ik vind het een supergaaf merk! Deze HM4 Thunderbolt is inmiddels toch al een paar jaartjes oud, maar dit komt niet dagelijks op fora langs e.d. dus een groot gedeelte van de liefhebbers zal het wellicht niet of nauwelijks kennen.

De prijzen zijn exhorbitant, en zelfs tweedehands of via veilingen brengen ze een aardige bak geld op (of moeten ze in ieder geval een aardige bak geld kosten…) Max Busser is trouwens een supertoffe vent, behoorlijk handige zakenman! Mocht je een keer in Geneve zijn, zoek de MB&F M.A.D. Gallery op!!

2 likes

Man oh man, 1968 belde zojuist… of ze deze even kunnen lenen voor “A Space Odyssey”. :wink:

Maar, het moet gezegd, knap staaltje horlogekunst! Zou ik het willen dragen? Nee. Maar da’s heel persoonlijk natuurlijk.

1 like

€ 170.000

Daar heb je met een beetje geluk een Jacob & Co Opera Godfather voor. Nou dan wist ik het wel.

De Jacob & Co. zit wel even ietsje gecompliceerder in elkaar. Ietsje is de understatement van het jaar. :wink:

1 like

Ook nog niet eerder gezien :innocent:

1 like