Ooit gekocht voor €40 of zo, de Casio PAS410B. De functies zijn prima: chronograaf, zonsop- en ondergang, vis- en jaagtijden, maar vooral de alarmen. Dit is namelijk één van de weinige horloges die ik ken die een effectief (voor mij tenminste) trilalarm heeft. Lelijk is dus niet erg, ik draag hem alleen 's nachts als wekker. En dat doet hij erg goed.
Handig hoor, zo’n plaswekker!
Nee hoor, leuk ding.
Die maanfase erop is ook leuk, het scherm is ook mooi ingedeeld. Wat ik zelf niet begrijp zijn de grote teksten adjust/mode etc, dat staat ook allemaal in de gebruiksaanwijzing zou je denken.
Ik heb de Casio Tough Solar AQ-S800W-1BVEF; ook niet moeders mooiste, maar wel een fijne eierwekker voor op de zondagochtend.
Visgetijden?
MAAK
ME
GEK!
Geen getijden, tijden
Blijkbaar houden de dieren zich aan vaste werktijden bij het haakbijten of afgeschoten worden…
“ik draag hem alleen 's nachts als wekker. En dat doet hij erg goed.”
Je halve matras zit inmiddels tussen je band en horloge in zie ik.
Horloge om in bed gaat mij net iets te ver.
Groot voordeel is dat mijn vrouw niet wakker wordt als kort voor zessen de wekker gaat. En het is inderdaad een geweldige pluis-verwijderaar.
Zo lelijk dat je hem alleen s nachts draagt Ik hem eigenlijk zo lelijk nog niet, leuk klokje!
Leuk ding en absoluut niet lelijk. Veel horloge voor het geld.
Het lelijke zit wat mij betreft niet in het ontwerp, maar in het materiaal. Ik ben altijd een beetje allergisch voor plastic dat net doet of het metaal is.
Toch niet zo lelijk?