Heel vervelend

Heel vervelend, maar ja, soms loop je er “ongewild” tegenaan. Bodem van het horlogefonds is nu wel bereikt. Zal flink moeten sparen voor de limited flieger…

Hij was pas een week oud, maar de vorige eigenaar kon er niet mee overweg. Misschien was het aanbod zo goed omdat ie maar 1 wijzer heeft…

Tedvdm uploaded this image to

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst.

Echt rot voor je.

Sterkte in de komende tijd.

ik geef je er € 50,- voor
dan heb je toch al mooi 10% van de HFLE binnen

veel sterkte nog !

grtz Gerard.

Aijaijaijai.

Het leven zuigt.

Sterkte.

Elf.

Een lotgenoot hier… :X Ik spaar voor de ontbrekende wijzer. Als we samen doen krijgen we misschien korting…

Mooi mazzeltje:D

Vergeet je bijn te feliciteren: :~

Mooi, ik wacht vol ongeduld op de mijne.

Heel vervelend allemaal…sterkte :frowning:

ik voel met je mee.

Tja soms is de hobby a real P.I.T.A!

We lijden met je mee!:smiley:

Mooie klok!(tu)

Groeten.

Noel.

Goed op dreef :stuck_out_tongue:
Persoonlijk zou ik niet direct voor deze Meistersinger gekozen hebben, maar desalniettemin is ie zeker te pruimen en een leuke aanvulling op je collectie!

Die HFLE gaat er ook wel komen. Wacht de ontwerpen maar even af :stuck_out_tongue: We zijn momenteel bezig met het omzetten van het 2D ontwerp naar een 3D model.

@ Teun… zal ik een sneak preview… Nee… niet doen he?..

Zullen we volgend jaar een Einzeiger doen?.. Ik heb niet het budget voor een Meistersinger… ik moet het momenteel hebben van de HFLE… en dan moet ik em nog zelf maken ook… :slight_smile:

Zonder Dollen nu. tja… 't is taai… maar met een Einzeiger kom je wel meer tot rust… en met de Perigraph kun je ook het verstrijken der dagen mooi zien.

Arie Kabaalstra Schreef:

@ Teun… zal ik een sneak preview… Nee… niet
doen he?..

JA!!::o