schoonouders?.. mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen…
Kinderen krijg je ook niet.
Die moet je maken 
Grt.
de helft van de Genen krijg je… als schoonmoeder zijnde… daar is een schoonvader voor…
Schoonouders zonder kinderen kunnen onmogelijk je schoonouders zijn.
No shit Sherlock… 
Gaan we hier even de filosoof uit zitten hangen?.
Logica 
Uhm…bijdehand zeg

On a more serious note…
Destination Country - Not Found
Origin Country - Ukraine: Go to official website
2016-12-10 22:00,
Despatching , 61399, KHÐRKIV TSOP
2016-12-10 15:49,
Income , 61399, KHÐRKIV TSOP
2016-12-10 15:01,
Dispatching , 61013, KHARKIV 13
2016-12-10 10:25,
Acceptance , 61013, KHARKIV 13
Hetgeen betekent… dat het horloge momenteel vanuit Kharkiv onderweg is naar Kiev… dus dan kunnen we maandag de tracking vsn KotsNL in de gaten gaan houden, waarvan akte.
Om met Johan Cruijf te spreken… “das logischss”
Weer terug naar de verzender dus. Vaag verhaal.
Daar hebben we zelf voor gekozen!! Men zei toch dat het niet goed zou komen als de uitkomst van het referendum niet positief was. Die hele handel ligt nu natuurlijk op zijn gat…
Ja het is een wonder dat er überhaupt post diensten zijn in dat land. Werkt heel langzaam daar. Voor kerst zal ie wel binnenkomen hoor maar niet kerst 2016.
Hoezo? Laat ons gewoon lekker mee beslissen over dingen waar we niks van snappen. Democratie enzo! 

Nee… 't was al terug bij de verzender… die woont in Kharkiv… Hij heeft het pakketje dus wederom naar het postkantoor gebracht… en daarvandaan is het dus verder verstuurd.naar het , naar ik aanneem centrale postkantoor… Kharkiv is niet zoiets als “den Haag”… de stad heeft 1.4 miljoen inwoners… die zullen echt wel meerdere postkantoren hebben…
AnyWay
2016-12-11 12:00, Despatching , 03909, DOPP KYIV
2016-12-11 08:38, Income , 03909, DOPP KYIV
2016-12-10 22:00, Dispatching , 61399, KHÐRKIV TSOP
Gisteravond 22:00 uur is het pakketje dus verzonden uit Kharkiv TSOP (Whatever that may mean, hou het er maar op dat dat het “uitgaande post-kantoor” is )
't is dus nu inmiddels binnen in Kiev, en weer verzonden naar het volgende kantoor… als ik het me goed herinner… gaat ie dan nu naar het “Exchange” kantoor… waar ie uitgeklaard wordt, en in een vliegtuig gaat naar Europa
Eh… mag ik hier even opmerken dat ondanks referenda uitslagen die misschien door de Ukraïnse bevolkong niet gunstig bevonden is, de post daar nog wel uitstekend functioneert?.. dat het niet zo snel gaat, ach wat heet… bedenk je even in hoe groot het land is… en hoe groot alleen al de stad waarvandaan het verzonden is?..
dat het pakket teruggegaan is naar Kharkiv, is puur de schuld van de postbezorger hier ten lande die verzuimd heeft zijn plicht naar eer, geweten en voorschriften uit te voeren, en dus mij in het ongewisse heeft gelaten omtrent het gegeven dart mijn pakketje op het servicepunt af te halen was.
Als je dat niet weet… dan vraag je er ook niet naar… daar kennen ze ook niet elke inwoner bij naam, ondanks dat mijn woonplaats maar 1000 zielen telt…
Na 3 weken, moet een pakket teruggestuurd worden… dus… zonder dat ik wist dat het pakket al in Nederland was… en zelfs bij mijn Locale supermarkt, ging het retour afzender.
Al die Ellende, alleen maar omdat die zak hooi van een postbezorger verzuimd heeft even een briefje in de bus te frommelen met daarop de mededeling dat het pakketje af te halen is op het servicepunt, omdat ik ten tijde van de bezorging niet thuis was…
Nou… de post daar… lijkt me beter te functioneren dan de post hier…
Om niet meteen een politieke discussie te starten… Heb jij de tekst gelezen van dat “handelsverdrag”?.. was die voor ons in te zien?.. we leven in het “informatie-tijdperk”, maar we worden volgens mij vooral gevoed met onwaarheden en verdraaide waarheden.
Hoe kun je beslissen over zoiets, gebaseerd op de propaganda die ons via NPO bereikt?..
Laten we het voor wat de politiek betreft daar maar bij houden in dit topic… Ik heb tenslotte niets tegen Ukraïners, ik drijf graag handel met zo, en daar heb ik geen verdragen bij nodig…
Oh oh Kharkiv. Het bekt wel lekker.

Ja dat was precies mijn punt, helaas is het lastig om sarcasme over te brengen via tekst. 
Ik vind het ronduit belachelijk dat dat referendum er is gekomen. Maar goed…
Goed idee
Niets mis mee… al zullen er verschillende toch wel willen ruilen 
Vorige week ook weer een top ervaring met SpotNL…aangetekend pakket van forumlid met klok van €150, gewoon bij de voordeur gezet. En ff een handtekening vervalst.
Gelukkig stond het pakket er nog toen we thuiskwamen. Twee keer eerder waren zulke pakketten weg, 1 x trui van €90 en 1 x TW Steel van dik €500.