Wat the …
Als hij er nu nog “b.a.” had bij gezet
(bij afwezigheid)
Dan zou ik toch geneigd zijn om te eisen dat ze die postbezorger ontslaan… of me in elk geval met dat sujet in contact te brengen… zodat ik em persoonlijk duidelijk kan maken hoe zijn takenpakket eruitziet… en wat de mogelijke gevolgen zijn als ie zich daar niet aan wenst te houden…
Maar… dat ben ik dan… ben ik aardig?.. verre van… als je’t niet verdient dat ik aardig tegen je ben…
Van wat ik van de vorige poging heb kunnen achterhalen via de tracking van SpotNl, is dat de supermarktmedewerker er voor getekend heeft toen het pakket daar is aangeboden om opgehaald te worden…
Mocht er dus wat met het pakket gebeurd zijn daar… dan kan ik de desbetreffende medewerker altijd aanspreken… in dit geval niet nodig…
Ik ben in dit soort situaties ook niet aardig. En die 2 gejatte pakketten heeft me niets gekost, heeft de leverancier verhaald op SpotNL. En eenmaal na langdurig klagen kregen we nog een bloemenbon.
Ik hoef geen bloemenbon, doe gewoon je werk zou ik zeggen.
Precies… dat je je zuurverdiende geld terugkrijgt… tja… eh… dan had je het ook in je zak kunnen houden… maar dan heb je nog niets… nu geef je het uit aan iets wat je nodig hebt, of graag wilt hebben… omdat je het mooi vindt… en dan komt het niet… krijg je je geld terug… financieel niets op achteruit gegaan… maar geen spullen…
Daarom ook dat ik dus nu echt de proef op de som ga nemen… zodra ik op de Tracking pagina zie “de bezorger is onderweg”… hou ik de bel in de gaten… en zodra ik die hoor… ga ik “posten”… ik kan de bezorger in de gaten houden zonder dat ie mij ziet… loopt ie na een poosje weg, en heb ik geen brievenbus horen klapperen… dan heeft ie een levensgroot (nouja… 1.93m ) probleem… en… al heb ik dan mijn pakketje… er gaat alsnog een klacht naar SpotNL…
Maar… laten we het hopen dat het deze keer niet zo ver komt… als het dezelfde bezorger is… dan zal ie zich niet twee keer stoten aan dezelfde steen… (mag ik hopen)…
Ik hoop het in jouw geval.
Hier lopen echter al jaren een paar flapdrollen rond, die zijn me een partij hardleers. Ik ben na 4 jaar maar gestopt met klagen, het hielp geen ene ruk. Kennelijk is er bij SpotNL niemand meer die zich ergens verantwoordelijk voor voelt.
Wat heb ik een mazzel met mijn super vriendelijke bezorger, ook met de briefjes altijd alles netjes voor elkaar. Ik bedank hem altijd vriendelijk, maak een praatje enz, voor de zekerheid…
Ooit wel eens een pakketje uit de Krim ontvangen, uit Donetsk, waarbij de verzender excuses maakte voor eventuele vertraging, oorlog en zo. Was er binnen drie weken, leek me snel genoeg!
Ik had een superbezorger, altijd vrolijk en met Pasen deelde ie chocolade eitjes uit. Jammer genoeg is de beste man er noodgedwongen mee gestopt.
some guys have all the luck… de DHL bezorgster is ook gewoon een goede… aardige meid… altijd vrolijk en heel nauwgezet met haar werk bezig… de andere pakketdiensten?.. nou… ze zijn niet allemaal even goed… helaas…
Zo’n één hebben wij ook, de man heeft een tijdlang in de VS gewoond, mijn vrouw komt van oorsprong uit Indiana en ik ben d’r ook al wel “een paar keer” geweest, dat schept natuurlijk een verstandhouding. Hij is ook altijd vriendelijk en vrolijk en we maken nog wel eens een praatje op straat, ook wanneer we hem elders tegenkomen. Vóór hem 1x meegemaakt dat een bezorger een pakje in de tuin had gezet, maar dat was een specifiek auto onderdeel, niet echt makkelijk te verpatsen of zo. Zo komt het dan ook, dat ik vaak wat voor een buurman vasthoud en dat is prima toch?
Ik heb vaker mazzel, ook in de vorige plek waar ik woonde, “mijn” bezorger zat toevallig bij een collega in de bus en zag een verkeerd geadresseerd pakket voor mij. Hij zei “ik ken die vent” en heeft het pakket netjes bij mij afgeleverd. Ik wou dat je ze punten kon geven of zo, net als bij Ebay.
Geneigd zijn? Ik vindt dat je het heel netjes houdt hoor. Als men bij mij zo een stunt uithaalt dan moet de goede man er zeker weten aan geloven en gaat er een uitgebreide klacht met naam en toenaam naar werkgever. In de brief zal zeker genoemd worden dat, mocht men geen actie ondernemen, er eventueel “gelekt” gaat worden naar de media. Opzouten met dit soort Hans Worst figuren.
Als ik dat mag zeggen.
Sjonge jonge wat een hoop kabaal in dit topic, ben benieuwd als puntje bij paaltje komt…
…als ik dat mag zeggen…
Wait. What?
Beter een goede buur dan verre vriend toch?
Een pakketje, zet je “dirty modus” even uit, aub.
Anders wij wel
Je bedoelt ‘mee’…?