"Heen en weer..". Incoming!... " Russische Rolex"

Dé soapserie van HF.:innocent:

Ik geloof dat dit wel het langstlopende NA draadje is op 't horlogeforum

2 likes

En zonder foto’s nog wel.

1 like

Nee… ik heb er een foto van het horloge in staan…

Dat zijn wel draconische maatregelen!! Lekken naar de media! Daar houden ze niet van, die postbedrijven. Ik zou je niet graag kwaad maken!

5 likes

Hmm… wie gaat me tegenhouden als ik mijn ervaringen met SpotNL op Facebook plaats?..

2 likes

Je postbode die komt dan persoonlijk alle internetkabels uit de grond trekken bij je thuis. :upside_down:

4 likes

Niemand, natuurlijk!

Verder ook niemand die het echt interesseert lijkt me:

“Arie en Pipo zijn boos op de posterijen en ze uiten dat op hun eigen gekozen wijze”.

2 likes

Oeh ik denk dat de CEO van PostNL nu al niet meer slaapt.

3 likes

Ik denk dat Belgische Post dan het overnamebod echt grondig heroverweegt!

1 like

Die hebben zich niet voor niets terug getrokken. Wat dacht je van al die Belgen hier op HF. Deze ervaring van Arie is al lang doorgesijpeld naar het land van de frieten, slechte wegen en (vul nog eens aan @louis?).

1 like

Bier zuipen (ben ik geen tegenstander van), Calimero spelen en hobby-burgemeesters.

4 likes

Hahaahaha nou op zich ben ik een heel vriendelijk mens maar PostNl of SpotNl brengt het slechtste in me boven (vele ervaringen helaas).
maar bedankt voor de foto… die gaat ik gebruiken hier :slight_smile:

1 like

Over 9 dagen pas hoor. Maar ik gun je de winst :stuck_out_tongue:
Oh dat klinkt niet aardig, ik gun je de winst niet :smile:

9 dagen nog?.. het gaat er naar uitzien dat ik dat niet ga halen…

Want… zojuist… :

Monday, 2016-12-12 2 days
03928, KYIV MMPO
02:50 PM
Income to Ukrainian exchange office

Ukrainian exchange office… ofwel het postkantoor voor internationale post… met andere woorden… daar gaan ze het pakketje in de container voor Nederland mieteren…

Woensdag op zijn vroegst is ie dan hier…

Ik denk in de container voor Warschau of Berlijn. Daar wordt het pas weer verder gesorteerd.

Weet jij het weer beter Ide? :wink:
Laat die Arie nou maar schuiven, die pakt straks als een echte koddebeier die bezorger in zijn nekvel. :joy:

1 like

Dit is natuurlijk je straf omdat je altijd afgeeft op hommages, maar nu zelf een aanschaft :sunglasses:

1 like

Ter geruststelling Arie, Spanje is ook niet alles. Duurt ook een week voor ie van een lokaal Spaans postkantoortje op het PostNL sorteercentrum in Amsterdam ligt.

Arie laat je niet gek maken :wink: