Ja gooit t er maar uit Joh.
Kan gelijk iedereen lezen hoe je in elkaar zit…
Volgende keer weer gewoon zelf maken Arie, dan zat ie al om de pols.
Ja… zou kunnen… maar ik heb geen geschikt Raketa uurwerk in huis… de enige die ik nog heb liggen is een Raketa 2624, prototype uurwerk voor de Subdelta Periscope, da’s geen door Raketa gemodificeerde, maar 't is wel een 24 uurs werkje… moet ik wat op verzinnen… extra wijzer erbij… kan ik een Explorer GMT Hommage maken.
Toch wel weer met roerstaafje wijzers hè?
uiteraard!.. dat blijft bij mij zoals de “mercedesster” bij Rolex…
Top! Worden die Instrument 1 eigenlijk nog gemaakt?
Vergeet niet er dan patent op aan te vragen. Voor je het weet zie je dat anders terug op de Steinhart site.
Of een Aramar?
Nou… dan hoef ik er geen patent op te regelen… daar komen we dan onderling wel uit… 'k weet binnen een paar minuten waar zijn huis woont…
Als Gunther er achter komt hoe het met die postbode in Tietjerksteradeel is afgelopen laat hij het wel uit zijn hoofd.
Tietjerksteradiel?.. ik wenje yn Gaasterlân… doge jo wol?..
Postbode, welke postbode ? Wij weten van niks hier
Shit die heb ik ook nog een gehad, samen met de grootste Rolex kloon ever, de Grovana coral reef. Ach men maakt wel eens foutjes.
Alweer een verdwenen zonder bericht achter te laten.
Dat werkt!!
Ik heb een keer op de FB van een niet nader te noemen postbedrijf geplaatst dat ze hun eigen niet thuis code niet eens konden vinden Vanaf dat moment kreeg ik een persoonlijke adviseur via de email die mij dagelijks op de hoogte hield van de zoektocht naar het pakje en er werd uiteindelijk bezorgd op een door mij te kiezen moment.
VIP behandeling.
dat ligt wel in de lijn van de bedoeling… 'k moet even een “financieel zetje” hebben om een paar uurwerken in te kopen… zodat ik de definitieve proto’s kan bouwen van zowel de Instrument 1 als de 2… en mogelijk ook nog een opzetje voor de Instrument 3… en dan wordt het zo zoetjes aan wel tijd om er eens een serie uit te persen…
Klap er een paar werkbankjes tegenaan en gas geven!
bestel maar voor een heel leslokaal…
Moet ik een offerte maken voor een Fitness step?.. geen probleem hoor… :)…