"Heen en weer..". Incoming!... " Russische Rolex"

Tof horloge, hoop dat je hem snel hebt. Lachen toch, ik heb van de week mijn Faux-lex binnengekregen (niet van russische makelij, wel uit rusland), moet zeggen dat ik mezelf verontrustend comfortabel voe in de combinatie neprolex/panteroverhemd :joy:

4 likes

er is een tunnel aan het eind van het licht…

2016-12-14 21:15, Dispatching abroad from Ukrainian exchange office , 03928, KYIV MMPO
2016-12-12 14:50, Income to Ukrainian exchange office , 03928, KYIV MMPO
2016-12-11 12:00, Dispatching , 03909, DOPP KYIV
2016-12-11 08:38, Income , 03909, DOPP KYIV
2016-12-10 22:00, Dispatching , 61399, KHАRKIV TSOP
2016-12-10 15:49, Income , 61399, KHАRKIV TSOP
2016-12-10 15:01, Dispatching , 61013, KHARKIV 13
2016-12-10 10:25, Acceptance , 61013, KHARKIV 13

hij’s 't land uit… of in elk geval onderweg uit de UkraĆÆne… op SPOTNL is ie nog niet te vinden… maar ik hou em in de gaten… waarschijnlijk morgen of overmorgen zal ie daar opduiken als ie in Europa gescanned is…

1 like

Nou dan maar hopen dat de klok al het heen en weer gesleep en gegooi goed overleeft.

't is een Raketa… die kunnen wel tegen een stootje… :slight_smile:

en anders mail ik Irina nog wel even of ze me aan onderdelen kan helpen… 'k heb goede contacten overgehouden aan het Subdelta Periscope project… :slight_smile: mijn netwerkje rijkt tot St Petersburg…

Dat is altijd handig .

Dat heb ik met Vostok wel eens anders gehoord…

hehe het gevoel dat ik krijg als ik dit topic lees

3 likes

Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar Irina van Raketa!

Irina aka Alotta Fagina

6 likes

Op de goede afloop. Ben benieuwd…

Geniaal draadje, ik volg

1 like

Met de woonwagen en Mamaloe. :joy:

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

:smile:

3 likes

Zal je net zien dat de postbezorger een oud-commando is.

2 likes

eh… ā€œklein foutjeā€?.. Niks klein foutje…'t is een kleine moeite om een papiertje achter te laten , die dingen zijn al voorbedrukt… hij hoeft alleen maar aan te vinken/in te vullen waar ie het pakket naar toe brengt als ie mij niet thuis aantreft… dat heeft ie nagelaten…

als dit nou de eerste keer was… dan zou ik er niet zo’n heisa over maken… maar het is meerdere keren voorgekomen… doorgaans lag het dan bij de buren, en kreeg ik het zodra de buren merkten dat ik weer thuis was… of hij kwam een dag later nog een keer, maar ook weer zonder briefje…

dat is in mijn ogen aan werkweigering grenzende nalatigheid… punt uit.

en… ik kan best inzien dat waar gewerkt wordt, dat daar fouten gemaakt worden.
Alleen… als niemand dat ooit signaleert, dan blijft het zo, en schiet niemand er iets mee op.
Bovendien, als een fout structureel gemaakt wordt, dan moet er echt wat gebeuren… klaar.

1 like

Oud-commando’s bestaan niet… je kan het worden… als je uit het goede hout gesneden bent… maar je blijft het… it’s a state of mind.

1 like

Heeft je hond of kanarie dat stukje papier niet toevallig verslonden…?

Je spreekt uit ervaring?

Ja… 'k heb een Commando als collega gehad… zelf heb ik het in mijn diensttijd niet verder geschopt dan soldaat… was mij goed genoeg…

als dat het geval is… dan ben ik die ook kwijt… kan me ook niet herinneren dat ik ooit een huisdier gehouden heb hier…

2 likes

In de sloot geflikkerd stond vast niet op z’n voorgedrukte briefje :slight_smile:

1 like