je moet niet zoveel naar Amerikaanse actiefilms kijken.
Als een commando hier in Nederland met pensioen gaat en hij heeft zijn afstand van wapen en baret getekend,dan is hij geen commando meer.
Als deze meneer zich dan nog steeds als een commando gedraagt (want het is kennelijk ‘‘a state of mind’’) in de urban jungle…lees:Amsterdam Oost…is er toch iets mis met hem.
Super, dat je in de drie maanden dat je lid bent al aardig meepraat. Dat je andere op de hak neemt is dan wel wat minder. En het posten van foto’s uit het archief doet vermoeden dat je meer weet van de leden.
Just my 2 C ents
Ik denk dat hij bedoelt dat het onaardig is. Pesterig.
Nogmaals, je plaatst die foto niet omdat je het allemaal fantastisch vindt. Ik zie er ook geen toegevoegde waarde in. Sneu, dat wel.
Ik heb dit topic gestart, 't is mijn feestje… inmiddels heb ik vele gasten mogen verwelkomen… maar er is er altijd wel één die de boel verziekt…
Gezien de reactie, en wat het toevoegd, ik ken em niet… maar ik krijg op die manier wel een oordeel over em… “Sociaal onhandig”…
“onze”?.. en “baret van de Dumpshop”… zou je dat ook zo hebben omschreven als ik een “gangbaar petje” zou dragen, of een Stetson Hat?.. of laten we zeggen een bril, onderbeenprothese, of iets van die strekking?..