Ik vind het een mooie thread Arie. Hoop dat je hem met Kerst kunt dragen
Was ook bij ons zeer gezien. Altijd prettig als ie met een glimlach de ābuit van de dagā weer kwam brengen.
Met een vleugje mazzel moet dat wel lukken⦠hij heeft de UkraĆÆne verlaten⦠en is dus ergens onderweg tussen Kiev en mijn woonplaatsā¦
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Geheimtaal.
.Mfā¦MotorForum?.
Dan begrijp je dus onze reacties.
[quote=āJozadel, post:165, topic:85937ā]
heb geen oordeel over zijn stijl, het was een constatering van een feit [/quote]
Ik las een constatering met een oordeel.
Mag ik het laatste woord hebben wbt deze uitstap in dit topic? Zullen we het weer over de aankomende NA en het ontslag van de postbode hebben?
Mf-er?.. ⦠I want you to go in that bag⦠and find my wallet⦠itās the one that says bad Mf-er⦠get it?
Als je graag de liefde bedrijft met vrouwen die kinderen hebben, dan ben je in het Engels een MF.
Weet je wat het mooie is van fysieke feestjes?.. Je kunt mensen buiten zetten als hun houding je niet bevaltā¦
Dat mag jij vinden⦠maar agressief?.. āBeeldspraakā is zeker ook iets wat je niet snapt?..
Wat me wel opvalt als je op een feestje iemand de deur wijst⦠dat ze altijd nog even het laatste woord willen hebben⦠zo jammerā¦
Even overheen gelezen⦠maar wat ik ermee bedoel is dat de commandoās die ik ken, gekenmerkt worden door rationeel en effectief handelen, en mentale stabiliteit, zeker bij die collega was dat duidelijk te merken, efficient in zijn functie, en bijzonder stressbestendigā¦je kreeg em niet gekā¦
Sorry Ide, ik snap dat het een geweldig experiment zou zijn om een regiment Albert Verlindes in te zetten tegen de Talibaan, maar dat kunnen we onze jongens niet aandoen!
Wat zou Albert doen met de Postbode?
Jij hebt geen notie van het respectvol meepraten op dit forum. Dat heb je binnen de 3 maandjes dat je ālidā mag zijn wel laten zien. Vent pleur op hier of plaats constructieve bijdrages.
zit jij nou een last-minute voordracht te doen voor de verkiezing āmeest irritante HF van het jaar?ā Om precies te zijn, in de categorie ānewbiesā?
net op tijd, je weet dat de sluitingsdatum 26 december is!
even een tussenstand: het kan nog alle kanten op
Nou, nu je erover begint: ook al is @Jozadel pas een kwartaaltje onder ons, hij heeft al voldoende munitie verzameld om een aardige gooi richting deze Oscars te doen
en er is na het vertrek van Chris Winter bovendien een belangrijke kanshebber minderā¦