Iemand interesse in deze? Ik heb m niet meer gedragen.
Iemand hier die ervaring heeft met de Sea-Ghost? De titanium homage van de Seamaster uit de komende James Bond film: No Time To Die
Ik geloof dat @Marc hier wel wat over kan zeggen gezien zijn gearchiveerde verkoop topic:
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-heimdallr-sharky-sea-ghost-titanium/333892
Yep,
Ik vind het een prachtig horloge, de mijne was van goede bouwkwaliteit en liep heel goed op tijd. Lekker licht aan de pols, beetje vintage vibe met het gebolde glas en bruine indexen.
Kwam overigens van Heimdallr zelf, geen Alishop.
Gr. Marc
Thanks! Hoe waren de hour markers? Op foto’s zien ze er heel licht uit namelijk
Dat zal wel aan de foto liggen, ze zijn een beetje zandkleurig beige, niet heel donker in elk geval.
Gr. Marc
Ik blijf dit een van de beste Seiko Monster gen3 homage vinden. De gele wijzerplaat maakt je vrolijk op deze grauwe dagen en die prima lume is al best snel nodig aangezien het al om 18:00 nacht is. Maximale pangpang voor 169 dollartjes.
De Heimdallr Ocean Monster V2 Yellow op de standaard stalen band met solid links is een prettig draagbaar horloge. Uurwerk is een Seiko NH36A automaat. Kastdiameter van 41.6mm en lugbreedte van 20mm.
Met de nato draagt deze super licht. Ik ben normaal gesproken geen fan van titanium, maar deze is is wel lekker.
Ik ben zelf gek op Seiko Monsters. Dus toen deze Heimdallr Ocean Monster in rood werd aangeboden, kon ik 'm eigenlijk niet weerstaan.
Mijn eerste kennismaking met Heimdallr; en die viel niet tegen.
Bouw/afwerking vind ik prima (zeker voor de prijs die ik er voor belaalt heb). Het horloge schijnt zelfs over safier te beschikken. De lume (SuperLuminova C3) is wel een stuk minder dan die van een Seiko Monster en de lumepip steekt wat irritant uit.
De Heimdallr Monster werd op de standaard stalen band met solid links geleverd en dat draagt prima, maar voor de zomer heb ik 'm liever op Nato. Net zoals bij zijn grote voorbeeld van Seiko, is de bandbreedte 20mm en zijn de lugs voorzien van gaten om de bandenwissel te vergemakkelijken…
Lang geduurd. Maar eindelijk heb ik besloten om er 1 aan te schaffen. Wat zit hij lekker en zo goed gemaakt zeg!