Heimdallr Only

3 likes

Nee, nu staat er het haai-logo erop met de horlogespecs er omheen.

2 likes

Ja klopt, andere achterzijde. Ook het logo van de haai is anders, zo te zien.
De mijne is de 2020 versie.

4 likes

7 likes

Erg mooi :star_struck: Hoe is de waffle? Is hij een beetje soepel?

6 likes

Momenteel nog een leuke kortingscode actief.

Dankje :slight_smile:
Ja dat valt alleszins mee moet ik zeggen.

1 like

Hoe lang duurde de levering? Heb je hem in de UK store of de CN store gekocht?

Ik heb m vóór Chinees jaar gekocht. Dus ik moest wachten. Maar vanaf het moment van sturen en binnen hebben was iets meer dan een week.
Gewoon vanuit de CN store gok ik. Heb ik niets over gehoord of gezien voor de rest.
Via de UK is ook niet meer zo’n goed idee, qua kosten.

1 like

Deze krijgt geen enkele draagtijd meer. Ik had m ooit als vervanger van m’n Seiko Monster gekocht omdat die de verkoop in zou gaan (maar nog steeds niet gebeurt is).
Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Houden of …

:man_shrugging:t2:

2 likes

Als jij jouw Seiko Monster wel draagt en de Heimdallr niet, dan de laatste gewoon verkopen.

1 like

Wordt allebei denk ik

Paar weken geleden binnengekomen en direct op een Uncleseiko oranje waffle-band gedaan. Wat veel kwaliteit krijg je voor iets meer dan €100. Ongelofelijk!

Eigenlijk voor dat bedrag mag je niet klagen, maar goed ik doe het toch :grin: Minpunten zijn:

• OEM waffle-band is veel te lang, te dik en te zacht;
  • de lumepip zou verzonken moeten zijn in de bezel;
  • de uitlijning van de bezel is net zo slecht als bij een echte Seiko;
  • de Seiko fatbars passen er niet op.

Allemaal overkomelijk en dus een erg fijn horloge.

1 like

Nu dat bij mijn Captain Willard de lume pip eraf is gekomen en kwijt is (zie mijn bericht hier Heimdallr probleem), zoek ik een aftermarket bezel insert. Kan iemand mij een goede webwinkel adviseren waar ik hopelijk een bezel insert voor mijn Heimdallr kan vinden?

Heb je al contact opgenomen met Heimdallr? Via facebook makkelijk contact te leggen en snel reactie. Wellicht kan de verkoper meedenken in een oplossing?

1 like

Al gemeld per mail (Heb geen fb-account), maar geen reactie. Ik heb er toch maar nog een mailtje aan gewaagd.

Idee, op Aliexpress een goedkope bezel kopen. Daar de pip vanaf tikken en met half drupje lijm op je oude bezel plakken.

Dank je. Hoeft niet. Heimdallr heeft nu wel gereageerd en stuurt mij gratis een nieuwe bezel op. Bedankt voor de tip, @Airmannetje. Misschien ook wel handig voor @John om dit te weten.

Nu wordt het alleen interessant hoe ik de bezel heel kan vervangen. Het is namelijk niet hetzelfde systeem dat de gangbare merken gebruiken. Wij gaan het ervaren.

3 likes

Ik heb al een pip lume besteld bij Ali. Ik wacht nog op de speciale lijm :slight_smile: