Heimdallr probleem

Heeft Hiemdallr überhaupt zoiets als garantie?

3 likes

Ja, hoor. Zie hier:

https://heimdallrwatch.com/warranty-policy

Valt er helaas niet onder.

Een Seiko tuna🤷‍♂️

3 likes

Ik weet niet of het een onder de garantie valt. Ik heb wel nog de oude whatsapp communicatie van vorig jaar met de woordvoerder in Duitsland dus ik heb m een bericht gestuurd. Nog geen reactie gehad.

1 like

Jazeker

Ik zie het. Helaas. Dus als ze het niet goed maken is dat niet hun probleem. Kort door de bocht.
Dan maar gewoon Ali.

1 like

Helaas/gelukkig bepaalt een fabrikant niet wat wel of niet onder garantie valt.

Maar dan nog vraag ik me af of het de moeite waard is hier al te veel energie in te steken want waarschijnlijk geven ze niet zoveel om EU-wetgeving.

2 likes

Your timepiece is backed by a comprehensive warranty:

The only components covered under warranty are the hands, dial, and watch movement.

Contradictio in terminis…

3 likes

Lijkt mij wel. Waarom zouden zij dan een EU en VK verkooppunten hebben?!

Om hier te kunnen verkopen aan mensen die geen zin hebben in importeren.

1 like

Seiko Uemura kopen. Ik liet de mijne laatst op de tegelvloer van m’n badkamer vallen. Ik moet nog een nieuwe tegel leggen, dat wel.

5 likes

Klopt. Maar zij zijn echt niet de enige niet-EU bedrijf die lak zouden hebben aan EU-regels.

Dat zal ook met een Heimdallr gebeuren dat je tegel kapot is, neem ik aan. Alleen weet ik niet of de Heimdallr nog leeft. :wink:

Klopt, alleen heeft het weinig nut om bij een ander bedrijf aan te kloppen omdat je Heimdallr spontaan onderdelen verliest als je er een foto van wil maken.

1 like

Inderdaad. Geen voet tussen te krijgen.

Ik neem verder eigenlijk niet eens meer de moeite om Heimdallr te vragen. Het zal inderdaad toch niet onder garantie vallen.
Ik heb nu 3 lume pips à €0,86 bij Ali besteld.

Wel een top hommage. Net zo goed uitgelijnd als het origineel :rofl: ( of moet de bezel nog een tandje worden verzet…? )

2 likes

Ja als je 10000x inzoomt zie je alles :smirk:

1 like

Ja klopt :rofl:

1 like

Helaas moet ik sinds vandaag ook bekennen dat de lume pip bij mijn Captain Willard hommage eraf is gevallen. Of beter: Per ongeluk eraf is getrokken bij het aankleden. :pensive:

Dus, mijn enthousiasme van de afgelopen dagen is behoorlijk bekoeld nu even.

1 like