Heimdallr Only

2 likes

Ff een vraag:

Wat is nou de officiële Heimdallr website?

Je hebt www.heimdallr.com en www.heimdallrwatch.com .

Beide claimen officieel te zijn.

1 like

De eerstgenoemde heeft niets met horloges te maken. :grin: Dus, is het de tweede.

1 like

Sorry, maar dat lijkt mij een officieuze website: De bedenker kon nog geeneens de naam van het merk goed spellen, toen hij/zij het domein registreerde :joy:

:joy::joy::joy:
Dat was me nog niet eens opgevallen. Nou dan is het wel duidelijk lijkt me. Heb ik m’n Captain Willard gelukkig bij de juiste besteld :grin:

Je kan ook gewoon op aliexpress bestellen hoor, dat heb ik met mijn laatste 3 Heimdallr’s gedaan. Eigenlijk is dat ook het beste want de derde die ik bestelde had een update gehad en ik vond het eerder een downgrade en toen heb ik hem via free local return kunnen terugsturen naar een magazijn in Nederland. De verkoper Official Yanki Watchband store was vriendelijk hij zei dat hij connecties had met Heimdallr. Hij gaf me dan ook de keuze horloge terugsturen of een of andere goodie van de Heimdallr fabriek. Ik heb gekozen voor terug te sturen.

Een ander voordeel is dat je via aliexpress bijna nooit problemen met de douane krijgt. :slight_smile:

Heimdallr geeft op bijna geen enkele verkoper op AliXP garantie.
Ik koop m het liefst bij HD zelf. Dan weet ik dat ik goed zit.

2 likes

Daar heb je wel gelijk in.

1 like

Ik koop in principe ook alleen rechtstreeks bij de officiële website van Heimdallr. Stukje garantie (voor wat het waard is) en de goede service zijn daarin voor mij doorslaggevend.

1 like

Groot gelijk. Houd Heimdallr tenminste nog een centje ervan over in plaats van die andere website. Daarnaast is er geen vertraging voor de EU wegens het Chinees nieuwjaar. Waarschijnlijk omdat Heimdallr vanuit EU levert en niet het thuisland.

1 like

Hoe voelt de bezel van jouw Heimdallr Captain Willard eigenlijk aan? Loopt hij erg stroef? En hoe is de speling ervan?

1 like

Ik vind de bezel erg prettig draaien. Absoluut niet stroef, maar ook zeker niet te los. Hij draait met een soepele klik, dus geen harde ratel. Heeft geen speling als je er op een willekeurig punt van boven op drukt. En ook de backplay (zo noem je dat geloof ik?) is minimaal. Sterker nog, daarmee zet ik hem helemaal strak met de 12 uitgelijnd.

Heb jij een horloge ontvangen wat niet (geheel) voldoet aan je verwachtingen? Dat zou natuurlijk erg jammer zijn.

Da’s mooi om te lezen.

Nee, dat niet. Ik ben mij nog steeds aan het oriënteren. Alleen een aantal reviews
noemen dat de bezel nogal stroef is/strak zit.

1 like

Ik heb er 2 gehad en van 1 liep de bezel in het begin stroef maar dat is na een tijdje verbeterd.

2 likes

Mag ik weten waarom jij ze uiteindelijk weg hebt gedaan?

Moet eigenlijk zijn

Heb ze beiden nog. 1 had ik gekocht om te modden maar is er niet van gekomen. Zou eens moeten zien waar die ligt en in de verkoop gooien.

Is dat toevallig een ‘Willard’?

4 likes

Even een vraagje, staat deze tekst tegenwoordig nog op de achterzijde?

2 likes