HeinW

Vanochtend heeft Hein een horloge-box opgehaald en dat hebben we meteen gecombineerd met een bakkie koffie. Altijd leuk om iemand van het forum te ontmoeten en te praten over horloges. Dan ook nog een leeftijdgenoot! :wink:

@HeinW komt z’n afspraken na en is prima om zaken mee te doen. 100% aanrader! Hopelijk wordt je zelf ook snel Trustlevel-2 lid en kan je ook gaan flipperen op het forum. :+1:

1 like

Net terug van een ruil met HeinW. Fijne communicatie vooraf en “tijdens” de f2f ruil een leuk gesprek gehad over horloges. Alles volgens afspraak. Aanrader!

1 like

Hein heeft mijn Seiko SKX007 gekocht.
Heel erg fijn contact gehad en zeer snelle afhandeling.
Geen rare biedingen, duidelijk bericht achteraf en een mooie NA.

Top :ok_hand::ok_hand:

@HeinW

1 like

Leuke deal gemaakt met @HeinW.

Onder het genot van een bakje koffie (op een parkeerplaats ivm de corona regeltjes) lekker over horloges kunnen praten.

Vlotte probleemloze deal! aanrader dus!

1 like

Horloge gekocht van @HeinW, horloge exact zoals omschreven en een leuke vlotte deal…

Aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar :+1:t2:

Horlogeband verkocht aan @HeinW.
Prettig contact en snelle afhandeling.

:ok_hand:

1 like

Vandaag arriveerde de Seinhart Ocean One 39 GMT Pepsi die ik van Hein (@HeinW) heb overgenomen. Dit was de snelste deal die we (in ieder geval ik) gemaakt hebben. De koop was binnen een half uurtje gesloten en het horloge is dezelfde dag nog verstuurd.

Prima verpakt, een complete set in een nagenoeg nieuwe conditie. Ik ben dan ook heel erg blij met het horloge en ook de deal met Hein. Ik kan het iedereen aanraden.

Groeten,

Coos

2 likes

Horloge verkocht/geruild aan @HeinW . Soepele communicatie en toen we tot elkaar waren gekomen stond hij een paar uur later al voor de deur. Fijne forummer om zaken mee te doen.

Veel plezier er mee!

1 like

Horloge gekocht van @HeinW
Goede communicatie en we hadden een snelle deal.
Volgende dag meteen opgehaald.
:+1:

1 like

Mooie band verkocht aan @HeinW. Snelle en fijne deal. Aanrader weer!

1 like

Horloge overgenomen van @HeinW. Super vriendelijke man met veel verstand van horloges en waar je uren mee kan praten. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Leuke deal gemaakt met @HeinW
Prettig contact horloge zoals omschreven, kortom alles zoals het hoort.

1 like

Leuke ruildeal met @HeinW gedaan en even kort gepraat over de hobby 8)
Keurig netjes op tijd en aardig.

1 like

Horloge gekocht bij @HeinW. Snelle deal. Horloge in mooie staat. Goeie overdracht bij hem thuis. Aardige gast. Alles zoals het hoort.

1 like

Vandaag is @HeinW even aan komen waaien en we hebben een goede deal kunnen sluiten! Ik ben er iig erg blij! Goede gozer die zijn afspraken nakomt, bedankt!

1 like

Vintage Longines van Hein overgenomen!
Goede ervaring, goede communicatie, en een fijne deal! Hein, dank je wel voor de fijne en vlotte afhandeling!

1 like

Seiko mm200 overgenomen van @HeinW.
Fijne communicatie. Horloge als nieuw en voor een eerlijke prijs.
Zeer netjes verpakt mogen ontvangen vandaag.

Dank en wellicht to de volgende deal :grin:

1 like

Geweldige deal kunnen maken met Hein.
Gekocht Damasko sub.
Goede en snelle communicatie.
Echt een fijne ervaring, zeker een aanrader.
:+1::+1::+1::hugs:

1 like

Vandaag een lekker zwemhorloge ontvangen van @HeinW leuke zomerkleurtjes. Prijs, communicatie, verzending, allemaal top, dik tevreden.

1 like

Vandaag mooie Nomos overgenomen van Hein aka @HeinW horloge zoals omschreven mooi dus :blush: snel handelen is ook prettig :+1:t2: zeker een aanrader dus, wellicht tot een volgende keer.

1 like