Helaas , alleen maar kijken... :S

ik heb me voor genomen voorlopig even geen horloge aankopen meer te doen om zo een beetje te kunnen sparen.
kijken blijven we natuurlijk gewoon doen , en er was weer het 1 en ander aan mooi spul binnen gekomen en dat voor midden in de zomer (tu)

super mooi en een aparte verschijning

mooie klok , ik vind het veel beter dat ze de datum niet meer door de dail laten lopen maar ter hoogte van de 5 hebben gezet.

de chrono heb ik een tijdje terug al bekeken en het is een zeer mooie klok, maar als je een glashütte koopt moet er wel een grote datum in.

de eberhard scafodat was binnen, ze hadden alleen een andere kleur , zwart/witte ipv met rood en met een rubberband, ik vind het zeker een mooie aanwinst bij de eberhard collectie

worden deze op korte termijn aan je collectie toegevoegd :slight_smile:

Ik vind die Eberhard echt super, ben benieuwd hoe hij in het echt is.

Ruud

ik doe wel mee met de staatsloterij , dus wie weet

Even over de Glashütte Chrono, op de foto’s al mooi, maar hoe voelt hij in het echt aan ? Hij schijnt ook behoorlijk zwaar te zijn (eerder topic hier, 200 gr + ?). Hoe is de band; boutjes tussen schakels en (mooie) vouwsluiting ?
Die met de metaalkleurige lunette lijkt me ook mooi. Beter is ook dat hij wat groter is dan de Daytona en de SE Panoramadatum dan de Sub bijv. ?

bvd,

groeten

ik vind dat hij mooi op de pols zit en het gewicht valt zeker mee (helaas maar kort kunnen testen :smiley: ),
de afwerking van de band is zeer netjes (maar dat mag je ook wel verwachten)
en idd , als rolex een 42mm sub zou maken dan kon ik nog wel eens gaan twijfelen maar 40mm vind ik te klein.
en de glashütte heeft een mooie open achterkant.

het blijft lastig om het te omschrijven , gewoon een keer gaan kijken ik kan me moeilijk voor stellen dat ie tegen valt (alleen de prijs dan , maar in vergelijking met een daytona valt hij wel weer mee )

ja, ik ga binnekort eens kijken,
dank,

groet

De Rolex is errug mooi.
Ai nooit verwacht dat ik dit zou zeggen. (:P)

:s :s rolex :s :s

Breitling dan.
Hij lijkt erg veel een model van Rolex.
Het was warm en de oogjes zijn nog niet in vorm.

Ik dacht dat het de Rolex Prince was.:o

Die seamaster is echt prachtig!