Helaas..geeen

Open zes…maar het blijft een mooi horloge…

nog meer mensen met pols “wekkers” ???

groet, Justin

Ik heb zelf in het verleden ook een Bell-matic gehad maar was wat aan de kleine kant voor mijn pols. Verder leuke horloges, als de wekkerfunctie het wel doet, wat nog wel eens het kwetsbare punt wil zijn.

Dat heb ik gemerkt…een van de bells is nu bij Richard…horloge zelf liep super…enkel de wekker funktie had het begeven…en daar moet naar ik begreep bijna het hele uurwerk voor uit elkaar…voordeel hiervan is dat hij nu een super servicebeurt krijgt…ik zal de voor na foto’s tzt plaatsen.

groet, justin

Tadaa… Dit is mijn enige Bell en dit horloge draag ik dagelijks.

Zelfde kast, alleen met donkerblauwe wijzerplaat.

Deze foto is na de Richard spa-treatment. :slight_smile:

Ik heb ook nog die coffin-band die jij laat zien, alleen is die van mij aardig versleten.

Super…Richard heeft nu een blauwe van mij onder handen…zal tzt de foto’s plaatsen

Bedankt voor de mooie foto en de reactie!

Groet, Justin

Jammer inderdaad… van die 6 B)-:)o maar verder wel een cool ding!

Geniet er van!

gr. Roel

Ik heb het horloge meer dan 10 jaar geleden een keer gekocht op de Rikketik. Inmiddels zit er al voor de tweede keer een nieuw glaasje en een nieuwe kroon op.

Mijn droom wekker horloge was (en is) eigenlijk een Jaeger Le Coultre Memovox, en dan die uit de Master serie van zo’n 15 jaar geleden, maar die kostten toen al meer dan ik er voor over had. Nu zijn ze er geloof ik weer, in hetzelfde design, terug van weggeweest.

Verder had ik ook wel een horloge met het AS5008 wekkeruurwerk willen hebben. Maurice Lacroix heeft ooit een mooie gehad in hun Masterpiece serie, maar ook wel weer duur.

Ik! Kijk maar op dit zoekplaatje :smiley:

Justin,

Ook ik ben fan van de polswekker. Maar dan wel Russische…

http://opwindhorloge.blogspot.com/search/label/alarm%20watch

Grt, Frank

Prachtige verzameling!

groet, justin