Hele fijne haarlijntjes op bezel pelagos, zijn deze te verwijderen?

Het meest pijnlijke sinds ik een wat duurdereen klok heb: gisteren liep ik op de slaapkamer van mijn dochter met mijn klok langs de sierpleister, lees: verdomd scherp puntig kunsharsgebonden spul. Resultaat. Rand Vd bezel, titanium wat fijne krasjes. Maar tot mijn verbazing ook op het keramische gedeelte. Het zijn maar fijne haarlijntjes die moeilijk vast te leggen zijn op de foto. Ik heb het toch geprobeerd. Iemand tips om dit op te lossen? Of moet ik maar gewoon accepteren dat dit bij een toolwatch hoort?

1 like

Ik zou het maar gewoon zo laten, hoort er een beetje bij als je een voorwerp gebruikt.
Als het nou dikke krassen zijn, maar dit is een kwestie van even slikken en er niet meer bij stil staan vind ik.

1 like

Hoort erbij!

1 like

Lekker zo laten.

1 like

Hopelijk geen frequentie flipperaar :thinking:
Dan kost “hoort erbij” je toch veel geld.

1 like

Had het zelf met de eerste krasjes op de sluiting van mijn black bay. Even slikken en doorgaan. Blijft een gebruiksvoorwerp.

1 like

Ik zou ze eens proberen weg gummen met een potloodgum.
En voor de rest helemaal niks, hoort gewoon bij het dragen van een horloge
(Maar die eerste krasje zijn de meest pijnlijke, die blij je herinneren)

Mijn Squale is super beaten up, maar ik herinner me nog levendig de eerste kras (waar en wanneer zelfs!)

5 likes

Dit is een toolwatch! Dus tool daar mee lekker op los. Hoort niet steriel te zijn.

2 likes

Nu is hij echt mooi!!!

1 like

Fijn deze reacties te horen. Soms heb je dat even nodig. :smile::smile: thanks

Gewoon even een plekje geven, erover praten met gelijkgestemden helpt daarbij. Daarna weer doorgaan en niet meer omkijken. Je kunt het :wink:

1 like

Korreltje 240 en stevig in de epoxy zetten.

Mika

3 likes

Hahaha thanks!