Hele mooie nieuwe Seiko!

Zag ik gisteren op TV:

Ik was meteen zwaar onder de indruk en moest dit even melden!

Zag de poster hangen bij de juwelier. Ook in reallife een erg mooi ding.

Weet je dan ook misschien wat die kost?

Ben vandaag toevallig in Zutphen geweest bij juwelier de Crijff in de binnenstad, en hij heeft er een in de etalage.
Ik heb hem om gehad, en hij is erg mooi. Het lijkt erop dat de wijzerplaat van zonnecellen is.

:smiley: Geert, ook jij mag hier geen reclame maken :smiley:

Seiko brengt enkele mooie nieuwe modellen uit. Hier nog een foto van een vergelijkbaar model.
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=1488112&rid=0

En wat te denken van de nieuwe automaten? Ze komen met een nieuw Seiko uurwerk (6R). Gelukkig heeft dit uurwerk een stopsekonde en handmatige opwinding.

Die linker is nog mooier!

Word tenminste groot aangepakt door seiko erg veel juweliers hebben zo’n enorm bilboard hangen en de reclame zie je ook met grote regelmaat op de tv. Ik vind het wel een mooie klok maar weet niet of ik hem ook zou aanschaffen. Door zo’n enorme campagne is het niet echt iets bijzonders meer is mijn menig.

Mvg Dennis.

Hm zou er bijna Seiko liefhebber van worden. Erg mooi, erg Zenith ook…

Zonnecellen ? Geen automaat dus. Jammer.
Verder idd heel mooi.

Precies Michel! Toen ik hem zo zag dacht ik direct aan zenith, ik vind hem iig ook érg mooi!

Hij is kinetic perpetual met een kalender tot 28 februari 2100, best een leuk model. Heb m ook al meerdere malen in Den Bosch gezien, dan is ie nog mooier.

Is geen vol-automaat, maar een kinetic;

Volgens mij zitten daar geen zonnecellen in, dat is de eco-drive van Citizen, maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Gr, Marc

deze heb ik ook kost625 euri.
het is inderdaad een kinetic,maar zoals gezegd ,het lijkt alsof het zonnecellen heeft.
erg mooi

Veel plezier ermee. Ik vind hem persoonlijk in het echt een beetje tegenvallen de diepte die je op de foto ziet vind je in het echt bijna niet terug!

Mvg Dennis.

Het lijkt alsof je een redelijk indrukwekkende verzameling hebt e.ruiter, vertel eens ik ben nieuwsgierig?

We kunnen niet wachten op een nieuwe Seiko duiker met het 6R15 uurwerk.

De 7S26 heb ik inmiddels al veel te veel

:D:D:D

ja dat ben je ,en zo hoort het ook(denk ik) als je een watch tic hebt.

lijkt zo en is zo , reclame fotografie is een kunst.

Ja ik heb em ook :slight_smile: Vond hem gewoon prachtig. En er zit best nog wel wat diepte in het horloge, maar op die foto ziet hij er ook heel erg vet uit. Wat ik alleen jammer vind is dat er geen verlichte wijzers en iets van getallen zijn, dus als je wat weinig licht hebt moet je altijd draaien tot het licht goed op de wijzers valt.

Die ‘zonnecellen’ zijn gewoon verticale en horizontale lijntjes. Dus gewoon een gridje. Verder niks. Ik heb alleen dat zeg maar de 24 uurs wijzer ongeveer een kwartier achter loopt. Misschien maar es gaan mieren neuken bij de juwelier, zouden ze dat corrigeren?