Helemaal nieuw :)

Weer een nieuw lid :blush:
Ben op dit forum terechtgekomen tijdens het researchen van een horloge. Nooit gedacht dat er zo een levendige gemeenschap van horlogeliefhebbers zou zijn in Nederland haha.
Hoe dan ook, ik zit nog niet zo heel diep in het wereldje en vind het erg leuk om nieuwe dingen over deze hobby te leren.
En dan een plaatje van mijn bescheiden verzamellig;

33 likes

Trouwens, ik wil graag wat horlogebandjes overnemen in het Horlogemarkt gedeelte, maar ik kan de verkoper nog geen berichtje sturen. Misschien dat de heer Bos, die de nato straps verkoopt mij een berichtje kan sturen?

1 like

Welkom CrimsonCisa! Al een leuke collectie zie ik. Ooit ga ik nog eens beginnen met het verzamelen van Orient’s. De Orient Ray was m’n eerste automaat en heb daarna nog zo een Day-Date homage gehad. Mooi merk. Veel plezier op het forum!

1 like

Je moet een bepaald trustlevel hebben om berichtjes te kunnen sturen. Met dit topic en wat likes geven en krijgen moet dat snel lukken. Je kan ook leden als @Bos taggen, allicht dat hij nu een pm jouw kant op stuurt.

2 likes

Welkom op het forum en veel plezier hier! Leuke verzameling Russen!

1 like

Van harte welkom op het leukste Horlogeforum van de wereld! :smiley:

Je hebt meteen al een goede binnenkomer met deze horloges!

Heel veel plezier gewenst hier! :+1:

2 likes

Done :+1:

2 likes

Mijn beste,

Leuk!! Weer een nieuw lid erbij!!
Crimson, van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je Ayrin, de kleine Orient (geen idee hoe het model heet) is van mijn opa geweest, dat horloge is dus al aardig op leeftijd en doet het nog steeds uitstekend.

Dank @Temporis met taggen moet het misschien ook lukken :slight_smile:

1 like

Van harte welkom op dit gezellige forum. Ik zie in ieder geval al 2 Russen en dat doet me als liefhebber veel plezier. :grinning:

1 like

Welkom, laat je verrijken.

1 like

Welkom! Veel plezier

1 like

Welkom Crimson, uit ervaring weet ik dat de Orient Diver mooi spul is :+1:.

1 like

Helemaal nieuw en helemaal welkom. Veel plezier op het forum!

1 like

Welkom op ons mooie forum. Veel plezier hier.
Groet. Richard

1 like

Welkom hier!!

1 like

Welkom op HF, en veel plezier hier!
Al flink bezig, zie ik…

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF en veel plezier, mooie Orient horloges!

1 like

Dank voor het warm onthaal jongens :blush:
@chronospace Ik heb ze allebei van mijn opa’s geërfd. Baal als een stekker dat er nu een dikke barst in de Slava zit. Had het meegenomen naar een horlogemaker in Rusland, maar die had de juiste onderdelen niet en kon mij niet verder helpen. Ik zal eens een foto in het CCCP topic plaatsen, misschien kan iemand van hier mij doorverwijzen.