Helgray Le Mans

Drie modellen leverbaar voor $249 bij voorinschrijving. Qua design lijkt het mij wel wat, vooral de midnight black op raceband. Ik zie weleens Helgrays voorbijkomen hier. Is het wat?

2 likes

Edit: mijn comment schreef ik voordat er inhoud was :slight_smile:

Leuke prijs voor de klokjes en de kleurstelling is wel weer eens een leuke twist op dit model

Tja, iets te snel geweest, is nu aangevuld.:blush:

1 like

Ik vind de Le Mans nog steeds schitterend, zeker de rose gouden variant. Echter nog niet de knoop doorgehakt…

Ik vind hem er mooi uit zien. Welk uurwerk zit erin?

Quartz: Miyota 6S21 met 3 jaar batterijduur.
Nog een paar dagen te pre-orderen met 45% korting. Jammer dat het geen automaat is…

Aardig net formaat met 42x48mm. Zien er erg leuk uit en zal goed op de gemiddelde pols vallen, maar helaas quartz. Ik heb al een F-91W, dus op quartz gebied al voorzien :wink:

1 like

3 likes
3 likes

Inderdaad. Anders was het misschien:

1 like

Het horloge is slechts 249 dollar.
Kijk hier nu eens goed naar. Quartz ruled minstens net zo als mechanisch waar ik ook niets tegen heb.

1 like

Klopt en dan was ie ook rond de 900 dollar als het niet meer is.

Ik heb het idee dat je een allergie hebt voor mensen die quartz aangeven als reden dat ze een horloge niet zouden willen. De prijs maakt mij dan niet uit. Ik bedoel, ik zou Doutzen ook niet willen als ze een penis blijkt te hebben, ongeacht de prijs.

2 likes

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het een ridicule opmerking ook als je naar de prijs kijkt. Ik wilde dat ik een euro kreeg voor iedere keer dat die opmerking wordt geplaatst. Dan was ik nu een mooie automaat rijker. :smiley:
De vergelijking van Doutzen met een penis begrijp ik niet maar zorgt er wel voor dat ik vanavond niet lekker slaap. Bedankt. Ik zit hier ook misschien te lang.

Hahaha…wat gebeurt hier allemaal! :joy:

Back on topic, sorry jongens :wink:. Ik ben erg tevreden met mijn Helgray en kan je dit merk dan ook zeker aanbevelen.

De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, vooral bij voorinschrijving. Wanneer je er niet mee zit dat het een quartz horloge is (ik vind het leuk om af te wisselen), zou ik het doen. Ik twijfel zelf of maat 42 net iets te groot is voor mij. Succes met het maken van en keuze :+1:
Gr.Wander

1 like

Design van dit merk spreekt me gemiddeld meer aan dan andere merken in dezelfde prijsklasse. Met quartz kan ik voor die prijs ook wel leven…

1 like