Hello, goodbye

Hoi Wing, wij hebben elkaar ook op de Rikketik wel eens ontmoet, daar heb je je nickname ook uitgelegd. Ik hoop dat je daar, bij de koffie, om twaalf uur, wel blijft verschijnen, want zomaar afscheid nemen, nee, dat doen we niet zomaar.
Nu is het uiteraard zo dat nix moed, maar Marnix Moed en het HF, dat blijft voor eeuwig een goed koppel!
Veel geluk!

Dick

2 likes

Hey Wing,

Dat is inderdaad jammer om te horen , maar je zal er de juiste redenen voor hebben.
Ik hoop je inderdaad ook nog wel eens tegen te komen , rikketik bijvoorbeeld .

Het ga je goed :wave: !
Pieter.

1 like

Hoi Wing. Ik zat me al af te vragen : zou Wing in Aziƫ zijn ofzo, allang geen posts gezien. Onzin natuurlijk, ook daar kun je gewoon online.
Maar nu snap ik het. Andere prioriteiten.

Ik heb je een keer live ontmoet terwijl je op horlogetour was hier in het zuiden. Lekker over horloges gemiept bij een bakkie. Mij viel op hoe breed jouw interesse in allerlei tijdinstrumenten was. Van eenvoudige smartbandjes tot en met Rolex.

Ik wens je alle goeds en veel mee lees plezier.

1 like

Kort ā€˜gekend’, zeer gewaardeerd en een moedige stap, gehoor geven aan prioriteiten. Hopelijk veranderen die weer eens met de tijd zodat ineens weer naar voren komt dat ā€˜niks moet’.

All The Best!

1 like

Bakkie en lekker koekje van je vrouw :slight_smile:
En je kat die van tassen houdt :joy:

Wauw jongens, ik heb wel eens gehoord van een hartelijk ontvangst…
Maar wat een hartelijk gedag is dit :heartpulse:

Dank allen voor jullie vriendelijke woorden!

-May the Time be with you-

8 likes

Is er nou enige vertwijfeling te horen in de post hier boven? Succes met alle andere dingen je aandacht vragen!

1 like

Wing, bedankt voor je vele bijdrages. En we gaan je vast weer zien op het HF.

1 like

Jammer, Wing, dat je je terugtrekt.
Je beantwoordde mijn vragen, die ik je stelde in een pb! Uiteraard heb ik die bewaard. Japan, daar gingen ze over. Bedankt!

1 like

Heel veel succes Wing , met alles wat je gaat doen.
Hopelijk tot ziens!

1 like

Dammit, Wing. Dat vind ik nou echt jammer!

Je bent een van een select clubje forumleden dat ik ook irl heb ontmoet en juist jij bent iemand die de afgelopen jaren, naast vele leuke en interessante comments, altijd een heel positieve bijdrage hebt geleverd aan de sfeer op dit forum.

Hoop dat we toch af en toe nog wat van je horen en wens je uiteraard veel succes en plezier met alle andere bezigheden!

3 likes

[quote=ā€œkoekoek, post:47, topic:86683, full:trueā€]
Is er nou enige vertwijfeling te horen in de post hier boven? [/quote]

Nee, enkel dankbaarheid voor de hartelijkheid.

@allen die nog hebben gereageerd en misschien nog reageren, bedankt voor de vriendelijke woorden.

En net zoals ik vriendelijk was geholpen, heb ik op mijn beurt anderen met plezier geholpen, of het nu was met vragen over Japan, hoe een uurwerkje of module werkt, hoe je polls kunt plaatsen op het forum, of het EHBO lijstje voor (nieuwe) leden die een nieuwe aanwinst overwegen, etc, etc.
Je kent ze wel, die ouwe spreekwoorden, gezegdes en andere wijze spreuken… er it altijd wel een stukje waarheid in. Het is zaliger te geven dan te ontvangen.

Ter afsluiting:

9 likes

Tot ziens, Marnix, aan alles komt een eind. :broken_heart:

1 like

Tot ziens! Heb je helaas nooit in real live mogen ontmoeten, alleen via de mail. het ga je goed! :beers:

1 like

He, wat jammer…weer een vaste waarde op het forum minder…

Het beste en hopelijk brengt het meelezen je tot inkeer…

Grt. Marco

1 like

Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Grt.

1 like

Mmmmm, nog nooit heb ik iemand met zoveel passie over, zo’n breed scala, horloge’s horen en zien praten.
Kairos had je om de pols, mijn eerste kennismaking met iets waar ik toch echt niets mee te maken wilde hebben tot op dat moment…
Wat een passie, wat een kennis, wat een enthousiasme.
Wat voor fijn mens je bent blijkt dan ook uit je ā€˜laatste’ aktie ā€˜fif’, die door velen vast niet helemaal begrepen zal worden maar die toch echt wel een diepere mening heeft imo.
Respect voor om de persoon die je bent

2 likes

Heel jammer Wing. Ik heb altijd met veel plezier je bijdragen gelezen. Wie weet bedenk je je nogšŸ˜‰

1 like

ah eindelijk de betekenis van je naam naar al die jaren, heb ik ook weer wat rust :-P.
Veel plezier verder met lezen, en misschien ontmoeten we mekaar wel in de horeca.

1 like

Wow! Hij is niet dood! :sweat_smile:

4 likes