Hellup! Kan dit?

Beste forumvriendjes,

Nu heb ik pas de trident pro op staal en heb nog een leren band nabesteld. Net binnen en ik twijfel. Qua kleuren ben ik niet zo goed, Ik weet nooit zo goed of het kan bij elkaar.
De band is dus ook van CW en zou ook op de C65 trident vintage zitten dus dacht dan bestel ik die en zit ik goed.
Plaatje van de C65 met deze band


Plaatjes van mijn c60 met deze band

Nu moet ik zeggen dat het zo op de foto beter is dan irl. Beetje oranje-ish is die dan.

Kweenie, twijfel. Wat vinden jullie? Ik denk dat zwart dan beter is.
O en ik haal @Fate_Amenable_To_Change er even bij want die is volgens mij wel goed met kleuren.

Thanks!

6 likes

Nee man. Dit staat hartstikke goed :ok_hand:

2 likes

Het staat wel hoor.
Maar als je die productfoto vergelijkt met wat je krijgt, dan zou ik me toch wel een beetje genaaid voelen.

2 likes

Het kan wel. De stiksels en lume doen ton sur ton, maar ik vind de band eigenlijk niet mooi.

Ik ga enorm als een herhalende plaat klinken, maar:

Groen. Gaat goed zijn. Tabak ook, cognac ook. Die drie. CW band terug doen, vind ik te oranje en eigenlijk ook niet mooi met die padding.

2 likes

Dat is het dus ook een beetje. Ik dacht dat staat hartstikke mooi, de band die zij er zelf op zetten…
Maar irl is die toch nog wat lichter, al denk ik dat die nog wat donkerder zal worden bij dragen.

In ieder geval is quick release wel :+1:

2 likes

Ah, dit zijn colarebs?
Maar die heb ik liggen in mud en zwart, die vind ik dan weer te dun voor dit horloge maar ik ga het wel even proberen dan iig.

Hier moet je ook terdege rekening mee houden.
Lijkt soms of ze gedragen banden gebruiken voor de foto’s. :thinking:

1 like

Ik stuur hem denk ik toch terug, ik vind hem ook lang.
Het blijft lastig met die kleuren van productfoto’s en real life.

Ik vind de band ook te rood/oranje.
De opties van @Fate_Amenable_To_Change klinken goed. Zeker mos groen lijkt me mooi.
En anders een lichtbruin/grijs bandje.

1 like

Hoe dik is die CW dan? Is dit 38mm om 12,7?

Ik vind niet dat er per se dikkere banden bij moeten. Ik draag mijn Squale ook op een vrij platte band.

Even niet op een Colareb, maar op een Hirsch Buffalo, die is ook maar 5mm dik aan de band, en daar kan nog een mm af, als je het mij vraagt. Hangt dus van de vorm van de lugs af.

Sorry voor de vieze meuk op dat horloge, ik ruk 'm net zo van 3 weken nato af. :slight_smile:

2 likes

Ik heb nog even geneusd, maar deze zijn wel gewoon vintage banden zonder vulling, maar wel 4mm dik in plaats van 3.5mm:


Die Ravenna heb ik op m’n Poljot zitten, fijne band, kost geen drol.


Deze is ook mooi, maar heb ik zelf niet meer.

@Da_Watcher ik wil hem wel :wink:

1 like

afbeelding

2 likes

original-9204

:drum: :drum:

2 likes

Hij mag kostenneutraal door dus je mag me even een pm sturen dan sluiten we het kort.

@Fate_Amenable_To_Change dank voor al je input. Ik heb er nu even een donkerbruine velours strap op, kan de colareb even niet vinden :joy:
Staat inderdaad best goed ondanks de dikte. Doe vanavond even een plaatje. Hij is nu bij mijn vader, vond hem wel mooi. Dus maar even achtergelaten.

1 like

Nu deze velours strap erop, vind het wel mooi


2 likes