Ik heb een Breitling SuperQuartz als daily beater. Ik hou echt van mechanische horloges maar mijn Colt Chrono is gewoon zo heerlijk betrouwbaar.
âŠdat wijzertje is juist een leuk extraatje!
Op de ânormale 857â zit gewoon een Deutsches Dreieck aan het einde van de GMT-Zeiger. Nee, het is echt niet zo dat ik mijn Sinn niet mooi vind. In tegendeel, maar ik kan helaas niet alles hebben. En dus âmoetâ (mag) ik kiezenâŠ
Mooie luxe positie. Welke 't ook wordt, die Sinn blijft mooier 't is sowieso geen slechte keuze!
Zelden was een vraag zo makkelijk voor me. Een volmondig nee.
Ik heb vind dit horloge niet mooi. Over drukke platen gesproken, met zoân maf vliegtuigje in het midden en die oranje kleur⊠voor de rest dat zwarte leder⊠Nee bedankt.
Lekker dumpen dat ding nu mensen het willen en een mooie Breitling kopen waar de kop al vanaf is. Ik zou lekker op je eigen gevoel afgaan.
6 van de 10 mensen op dit forum hebben een hekel aan Breitling, waarvan 5 van de 6 dit doen omdat het populair is en zij graag met sommige roeptoeter mee willen doen. Owee de gebeente als iemand een mening vormt over Rolex of Omega, maar Breitling is voor⊠(vul maar in)
Stelletje hypocrieten
Edit: Robert wil niet mee spelen.
Edit: Nee, net verloren met pokeren.
Ben bloedchagrijnig.
Ik heb mijn comment verwijderd omdat ik anders morgen de gebeten hond ben.
Sfeerspons
Eruit met die Sinn, iedereen roept wel dat die sinn zoveel mooier, beter enz is, maar dan doen ze omdat men denkt dat dat zo heurt op hf
Stiekem wilt de meerderheid gewoon zoân dikke breitling dragen, maar durven ze niet
Grappig hoe we dat totaal anders beleven. In mijn hoofd is dit de mooiste van dat stel:
Maar eigenlijk is het geen DA30 of 556l. Deze serie blijft te druk, met te grote cijfers⊠Het is bijna een cartoonesque herinterpretatie van wat een Flieger ooit moest zijn, maar dan wel met Shrooms in de mik.
Veel moderne Breitlings vind ik oerlelijk, maar dat betekent niet dat ik een hekel heb aan het merk. Ik vind ze wel wat hebben, en er zijn zeker in de huidige line-up modellen die cool zijn.
Ik snap nooit dat mensen altijd alles van een merk moeten verafgoden of verketteren. Alle merken maken mooie dingen en minder mooie dingen. Ik probeer zelf altijd mooie dingen aan te schaffen, en ik doe dat in de volle wetenschap dat ze er drie huizen verderop anders over denken.
Eensch.
Gâwoon lekker die blauwe Colt kopen en een NA topicje maken.
Yeah, cuz he likes male smikkelbunsâŠ
Parelmoer is toch niet voor mannen joh ?
Ik zou voor de breitling gaan en dan de zwarte automaat!
Als het eenmaal door je hoofd spookt gaat het niet meer wegđ€Ș
Succes met de keuze!
Ik krijg juist de indruk dat men hier veel flippert binnen de veilige grenzen van STROB. Er dan voor kiezen om een horloge te houden die niet in die categorie valt Ă©n die zân naam ontleent aan een Duitser met een twijfelachtige oorlogsgeschiedenis, simpelweg omdat dat horloge mooier is, is wel een mooie middelvinger naar wat er allemaal wel en niet heurt.
Zonder enige twijfel, en dan de zwarte SQ er voor terug.
Hey hey, dat mag hij lekker zelf weten, hij houdt ook van kleine damesbilletjes. Ik heb zelf liever mijn snikkel in de hand dan eentje in mijn achterkant, maar afijn
Het is bijna 2019 Jaap, dat is hokjesdenken. Kraaltjes en make-up zijn niet voor mannen, die Sinn kan prima
Oeh die is wel lekker hoor. Ik dacht eerst dat dat niet mooi zou zijn, maar op deze fotoâs:
Ok, ok, deze dan. Maar die witte, hell no!
Geinig. Daar waar de blauwe gisteren sterk achterbleef in de poll is die bezig aan een soort van inhaalrace. Is ook wel een hele leuke uitvoering. Dat zou 'm denk ik ook worden. Omdat ik over dat geneuzel mbt. âeen zielâ enzo niet zo heel erg gevoelig ben als het horloges betreft kan ik mooi ongeremd kiezen voor indeling de wijzerplaat en in dat geval vind ik de quartz mij meer aanspreken. Vind die cijfers leuk. Kortom, diegene met de minste stemmen [wat else is newâŠ] heeft nu mijn voorkeur.
Eerst maar eens de jaarwisseling goed doorkomen en dan 's kijken of het nog steeds kriebelt, want wat ik nu om de pols heb vind ik toch ook wel waanSinning mooiâŠ
Ik vat het op als compliment, hoewel ik geen flauw ideen heb waar âSTROBâ voor staat @Zengineer âŠ