Hellup! Wat zou jij doen...

Maar eens even een polletje starten om mij een beetje op weg te helpen.

Ik zit al een paar dagen in dubio. Ben bevlogen door de Breitling Colt 44mm. De een-na-laatste versie, met de brushed band en nog het logo met de wings op de wijzerplaat. De nieuwste spreekt me niet aan en de ouwetjes glimmen te veel. :wink:

Dit zijn ze:

Er zijn dus vier versies van te krijgen, op de bovenste rij de SuperQuartz (B74) uitvoering en onder de automaat (B17, ETA 2824-2). Beide prima uurwerken volgens mij, waarbij de quartz uitvoering uiteraard ‘een behoorlijk tikje’ nauwkeuriger is en de automaat bij sommige puristen meer tot de verbeelding zal spreken. Mij maakt het eerlijk gezegd, is dit geval(!), niet zo veel uit. Beide uitvoeringen hebben wel ook een verschillende wijzerplaat, de quartz met wat meer cijfers en de automaat met wat meet tekstregels. Lastig.

Wat zou jij doen…

Oh enne, zou jij als je mij was mijn Sinn 857 TESTAF etc. ervoor willen opofferen. Cash ligt hier helaas niet altijd voor het oprapen dus ik wil gaan inruilen of verkopen als ik dit avontuurtje ga doorzetten. Doen of niet?

• Blauwe SuperQuartz (A7438811/C907/173A)
  • Zwarte SuperQuartz (A7438811/BD45/173A)
  • Blauwe Automaat (A1738811/C906/173A)
  • Zwarte Automaat (A1738811/BD44/173A)
  • Doe niet zo raar. Breitling? Die Sinn van je, ik zou hem houden!
  • Anders, zie mijn reactie hieronder…

0 stemmers

Thanks for the feedback! :+1:

2 likes

Nee.

5 likes

Dit

3 likes

Ga eens voor de spiegel staan. Kijk die gast eens goed aan, en vraag hem oprecht eens wat hem in hemelsnaam bezielt om die Sinn voor een Breitling te verruilen.

5 likes

Hebben de automaten applied markers en de quartz niet? :thinking: het is mij niet geheel duidelijk op deze foto.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de zwarte varianten. Maar ik heb nog wel even omdat ik eerst moet sparen.

1 like

Dat.

3 likes

Ja!

:wink:

2 likes

Verkopen die Sinn! Koop de Colt!

omdat je het waard bent

5 likes

I’M WITH THEM :point_up:️! Sinn lekker houden

1 like

Vind de Sinn echt veel mooier!!

2 likes

Ik heb de plaatjes even van Breitling zelluf geleend. Heb er niet op gelet eerlijk gezegd, maar je komt er vast wel achter… :wink:

@daffie, en jou meteen bellen zeker! Hahaha… :rofl: :joy:

2 likes

:ok_hand::rofl:

1 like

TESTAF klinkt net als een nieuwe gel van Schwarzkopf man!

4 likes

Wahnsinn eruit, Breitling Quartz erin👊

1 like

Anders, zonder cijfers als uurmarkers aub. Nutteloos als je ouder dan 8 bent.

1 like

Ik sta al dagen voor de spiegel man, krijg geen Sinnig antwoord. :wink: …maar serieus, soms zie je een horloge of wat dan ook waarvan je denkt: Die wil ik! Dat was eigenlijk mijn eerste reactie op de Breitling en ik kom er maar moeilijk vanaf.

2 likes

Die valt sowieso af, er mooi maar ik wil geen ouwetje. Dus de keuze is tussen de vier hierboven. Of helemaal niks, … :smile:

1 like

Die Sinn is echt heel gaaf

2 likes

Sowieso voor een automaat gaan en niet voor een Quartz. Los van het feit dat de Quartz versie een Quartz uurwerk heeft is ie in mijn ogen ook nog eens veel te druk met de getallen erop. De blauwe versie vind ik het meest sprekend, maar ik ben dan ook bevooroordeeld :sweat_smile:.

Dat gezegd te hebben zag ik laatst wel een zwarte Colt 44 Automatic (Full set) in het blauwe gedeelte voor onder de 2K staan. Goedkoper ga je ze niet vinden.

Ik zou zeggen go for it! Die Sinn ben je zo vergeten als je de Breitling om de pols hebt :sunglasses::+1:

8 likes

Of hier eens kijken, bij een doorwinterde Breitling verzamelaar :wink:

1 like