Hoi! Ik sta al een poos op de lijst voor de Vanuatu, nu het bijna release tijd is, zie ik ineens dat ze een nieuw model hebben. Ik twijfel nu tussen de Vanuatu en de Komodo.
Voor welk model zouden jullie kiezen?
Ik nog geen idee hoe je een poll kunt opzetten hier iig de fotoās!!
De Vanuatu is heeft een hele mooie band en springt veel meer in het oog.
De Komodo is ook fraai maar ik zou heel snel uitgekeken zijn op de lumedots met die witte randen er omheen.
BAND:
Stainless Steel Bracelet and Clasp with Brushed Finish (22 mm Bracelet Tapers to 20 mm at Clasp)
Maximum Length: 190 mm / 7.5" (alone)
235 mm / 9.25" (on watch)
Minimum Length: 115 mm / 4.5" (alone)
155 mm / 6.125" (on watch)
Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of ik alvast vooruit kan betalen, zodat ik automatisch het horloge kan ontvangen zodra beschikbaar is. Dit was niet mogelijk, maar zouden me op een lijst zetten. Wss indd zodat ik op tijd geĆÆnformeerd ben oid? Wel raar eigenlijk dat je niet vooruit kunt betalen. Als ondernemer zou ik daar meteen voor tekenen.
Zo lang ze je geld niet hebben geaccepteerd: ik heb op heb van tweeƫn gestemd omdat ik ze te lomp vind. Ik krijg er het gevoel bij dat je op dit microbrand horloge zo uitgekeken gaat zijn, om hem vervolgens maar met moeite te kunnen verkopen.
Ik kan het uiteraard mis hebben, maar overweeg nog eens of je dit wel wilt, zou ik zo zeggen. Zo ja, dan wens ik je er uiteraard veel plezier mee.
Ben ik overigens de enige die vind dat de band van de bovenste optie in geen enkele verhouding tot het horloge staat? Hij is te breed, in mijn wereld. Het tweede horloge is weer meh van wijzerplaat en wijzers, dus vandaar.
Het is indd een uitgesproken ontwerp! Ik heb een aantal nette klokjes, dit horloge is voor naar de speeltuin, dierentuin, strand etc⦠Daar heb ik nu geen gaaf horloge voor, een mako XL maar die heeft het best zwaar te verduren gehad na de bovenstaande uitjes, en ben ik eigenlijk ook wel op uitgekeken.
Ik ben dus van plan om hem volledig af te schrijven:)
Verder zijn de horloges in dit segment volgens vergelijkbare specs al snel Sub hommageās. Daar ben ik zelf niet zo van.
Qua ontwerp is het een āuniekā ontwerp, wss draag ik hem niet op werk, maar wellicht ook wel! Thanks voor je input en ik sta altijd open voor alternatieven!