Oh boy ,ik zat al een tijdje te azen op dit horloge.
East coast time in de late uurtjes zou deze weer beschikbaar zijn.ik had besloten om dan maar s’ochtends als ik wakker word snel te kijken.nog maar 1type te krijgen .wel precies degene die ik wou eigenlijk.
Klikken ,keuze maken wat voor kleur strap en PayPal en bam ,de waiting game kan beginnen…
Helm watches? Ik heb er niet eerder van gehoord. Wat is het voor merk?
Benieuwd naar je review als het horloge binnen is
Zijn zeker leuke horloges. Mooie aankoop.
Een microbrand uit de US sinds 2015 ongeveer. Het is qua specs erg sterk voor het geld. Recenties/video’s erg lovend.
Dus kon deze niet laten gaan.
@anon23521125EV
Dus… hij incoming ? Yesss !!!
Ik ben zeer benieuwd hoe het bevalt.
Niet helemaal mijn ding, maar dat maakt ook eigenlijk niet uit. Heel veel plezier ermee en wacht de NA af.
Hier een eerste review van de Komodo. iets minder glorieus dan zijn reviews over de andere twee, maar toch redelijk positief.
https://www.youtube.com/watch?v=GocvwxMFlA8
Zelf kan ik niet zoveel met dat cartooneske, maar ik hoop de volgende ronde van de Vanuatu mee te pakken. Dat wordt dan online wachten tot ze online gaan, want die dingen zijn in een kwestie van dagen alweer uitverkocht (en sommige modellen nog eerder).
Ja gezien deze …thanks.ik heb maar gelijk de andere klem erbij besteld.
Geweldig mooi horloge. Veel draagplezier… Jammer dat ze ‘out of stock’ zijn. Ik had er ook wel een willen bestellen.