Ik ontving net onderstaande mail.
Het zal wachten worden! Voordeel is wel dat ik ook elk ander model mag kiezen.
“ Unfortunately, due to website and shopping cart issues during the sale, we sold about 50 more watches than we actually have on hand.
We apologize that your order was among those that came through after the available inventory was already sold. We know that’s disappointing, and we do apologize. We’d like to offer two possible solutions:
We can treat your purchase as a pre-order for the next run of the Vanuatu, Komodo or Khuraburi. We should have more of the Komodo and Vanuatu around January or February, and more of the Khuraburi in March or April.
If you prefer, we can of course issue a full refund. “
Geniale marketing en strategie dit. Gaat al verschillende relaeses op precies dezelfde manier. Heb een Helm, leuk ding maar naar mijn persoonlijke mening niet echt de hype waard.
Deze met een beetje geluk kunnen toevoegen aan winkelmandje toen ze in 2018 met een blauwe Khuraburi kwamen. In overleg laten leveren met de band van een vanuatu.
Kleine update van mijn aankoopsverhaaltje - die van mij is vorige maand geleverd (nummertje 2 van de eerste productie-run van 2021) omdat ik op backorder stond
Heavy metal om tot 300m te gaan, leuk op staal maar ik vind em iets toffer op oranje/zwarte nato.
@Jasper-Tim heel netjes! Hoe lang heb je uiteindelijk op de wachtlijst gestaan? Ik sta pas 6 weken op de lijst, dus verwacht over 4 jaar een keertje te mogen bestellen
Volgens mij heb je meer kans wanneer je Vinted/MP in de gaten houdt, dan te wachten op een nieuwe Als ik niet 5 min eerder een Sumo had gekocht (die ik ook weer doorverkocht heb onderhand…), had ik juni een Khuraburi.
Had een dubbele plaats in de wachtrij. Eerste heb ik gebruikt voor mezelf, maar heb nu een actieve koopmogelijkheid voor een Vanuatu. Als er iemand gebruik van wil maken, laat het vooral weten. Uiteraard zonder kosten.
Zelfde foto als de afgelopen jaren . 4 kleuren en dan kun je kiezen uit met datum en kroon op 4 uur, met datum en kroon op 10 uur, zonder datum met kroon op 4 uur en zonder datum met kroon op 10 uur.
Ik ga voor onderstaande variant zonder datum met blauwe dial, oranje uren wijzer en blauw/oranje bezel. Met stalen band en blauwe nylon band.
Dat is letterlijk wat ik net heb gezegd. Dezelfde als de voorgaande jaren .
Is niets nieuws aan. Ze maken ieder jaar of iedere 2 jaar een aantal van die horloges en die verkopen ze. En vervolgens maken ze er weer een paar om te verkopen. Ene keer de Vanuatu en andere keer de Khuraburi en weer andere keer de Komodo.