kwam deze tegen op Hodinkee, de Vanuatu van Helm watches
kost niet de wereld (300$ excl importkosten) en ziet er robuust uit. HELM Watches
kwam deze tegen op Hodinkee, de Vanuatu van Helm watches
Dikke band zit eromheen zeg?? Dik hoor.
Mooi klokje, nette specs. Niet voor de smalle pols denk ik. Kon het merk nog niet maar het horloge is al ruim een jaar te koop zie ik.
Stoere duiker, ziet er goed uit, en voor de prijs moet je het niet laten. Het enige wat ik persoonlijk kan opmerken is dat de uurwijzer wat lomp overkomt. Ook leuk dat je de datumschijf-kleur zelf kan kiezen, dat zouden meer merken moeten doen.
Gelukkig dat er meer smaken zijn!! Ik vind 'm… Lomp!
Een aardig brokje staal, helaas zonder dive extension.
Niet slecht voor de prijs maar als het mijn eerste duiker
zou moeten zijn, dan liever een echte Seiko.
ja, een ON echte Seiko willen we niet…
Maar deze HELM heeft toch wel wat.
Niet slecht moet ik zeggen, inderdaad erg lompe wijzers en de band met dit soort schakels vind ik spuuglelijk, het geborsteld uiterlijk, de bezel en insert en de duidelijkheid van de wijzerplaat vind ik weer plus.
Had hem juist door gestuurd naar mijn broertje. Interessante klok!
Dikke klok. Ik hou juist wel van het stoerdere en stevige. Dat maakt hem wat sportiever. Dit horloge kan prima tegen een stootje op vakantie
Ziet er goed uit!
Jammer dat de versie met de zwarte datumplaat uitverkocht is…
Duiker? Dit is een ‘weightbelt’!
Na het artikel op Worn and Wound http://wornandwound.com/review/hands-helm-vanuatu/?utm_source=worn%26wound+List&utm_campaign=ad8a191399-112114Newsletter&utm_medium=email&utm_term=0_0966c2d484-ad8a191399-346960637&mc_cid=ad8a191399&mc_eid=6459587a07 is er blijkbaar een run op gekomen, want nu uitverkocht…
ik denk eerder dat de run is ontstaan door mijn topic hier
Haha, dat nan het natuurlijk óók zijn
Kreeg een email van deze club: zijn weer beschikbaar in pre-order met gratis verzending en wat andere bezel opties.
kreeg een melding van een nieuwe batch van 150 stuks die in de verkoop gaan.
vrijdag 13/11/20202 om 15h00 start de verkoop
blijft een vette beater…
Alles “uitverkocht” in de eerste minuut na de release. Ik was zo dom om eerst het bandje in mijn winkelmandje te steken… en het was al te laat.
Blijven refreshen dan maar omdat sommige orders niet volledig doorgevoerd worden? Inderdaad, er 3 keer naast gegrepen maar de 4de keer was het raak! Als alles goed gaat zou een splinternieuwe Vanuatu met zwarte date-window mijn kant op moeten komen.
De website lag een half uur na de release compleet plat trouwens.
Hoe waren de ervaringen voor mensen die bij vorige releases iets bij Helm besteld hebben? Was dit uitzonderlijk of gebeurd dit meer?