Help! Advies nodig

Goedemorgen allen!

Ik merk dat ik de laatste tijd de neiging heb te kijken naar iets kleinere, maar vooral lichtere (titanium) horloges voor wat meer draagcomfort.
Nu heb ik voor gebruik als daily beater de volgende op het oog:

Een (voor mij) iets kleinere diameter, een stuk platter en een héél stuk lichter (en de eerste quartz in de collectie :relaxed:)

Echter, dan moet er wel iets wijken.
Dat zal dan één van de andere Breitlings moeten worden…

De Avenger II Seawolf Cobra Yellow wegdoen?

Of de Transocean Unitime Chronograph?

Bij voorbaat dank voor jullie input! :+1:

Groet,
Ronald

Tja, moeilijke keus. Het zijn beiden nogal verschillende horloges, dus dan gaat het op smaak aankomen.
Maar je ‘nieuwe’ horloge heeft qua vorm best veel weg van die Seawolf, hoewel ik die van de twee (ondanks dat die nogal ‘loud’ is) wel de gaafste vind.

Als het je enige 2 klokjes gaat worden, zou ik de trans ocean houden. Heb je 1 stoere en 1 nette Breitling.

Als je andere nette horloges hebt, dan zou ik de trans ocean weg doen. Ik vind het 1 vd mooiste lijnen v Breitling, maar voor mijn doen weer zo On Breitling. Ik heb daar t beeld bij van stoere grote drukke piloten horloges.

Overigens weet ik niet of dat titanium een pvd coating heeft of dat die foto zo donker Is, maar voor een daily beater zou ik geen horloge nemen met coating ivm krassen.

Zonder twijfel de Transocean wegdoen. Wat een foeilelijk apparaat is dat. No offense. De andere twee zijn wel prachtig!

+1 :+1:t2:

Qua uiterlijk zou ik altijd de Seawolf tov de transocean wegdoen. Veel eleganter dan de transocean lijn zal breitling niet snel worden denk ik.

Seawolf er uit, het is typisch Breitling maar die gele wijzerplaten, oef…

Zo’n Aerospace is echt een topklok, eeuwig zonde dat ik die heb verkocht (kunnen kopen met een klein defect voor 200 euro). :sunglasses:

Soms zie je het zelf niet en zijn een paar woorden van advies al genoeg…

Bedankt aan allen voor de waardevolle adviezen :+1:

Ik denk dat ik er uit ben… :yum:

3 likes