Help de bandenfetisjist! Welke band voor de MLC Pontos S Diver?

Wow, dat is een hele mooie klok.
Veel draagplezier.

Veel voorpret! Ik denk dat deze eigenlijk bij de meeste banden wel goed staat, zo lang.t.maar.niet.pimpelpaars met gele stippen Is.

Imho ook relatief goedkope Custom banden bij Ko. Misschien dat die iets voor je kan maken.

Alvast veel plezier met deze klapper! :+1:

Op zo’n cool apparaat hoort een coole strap, iets in een carbon look maar dan met profiel ala de tropic style strap van de Jeager LeCoultre Deepsea Chronograph.

Groeten,

Noel.

2 likes

zeer gave strap, maar betaalbaar? En waterproof?

1 like

Cheapies zijn te krijgen rond 15-20€. Anders kijken voor een echte Tropic

1 like

Ik vind die originele MLC duikband het mooiste. Hoewel duur, zou daar mijn voorkeur naar uit gaan

Leder van Bulang & sons is ook zeker een aanrader. Niet de goedkoopste maar wel zeer mooie kwaliteit (vind ze voor mijn BB beter dan het origineel en 1/4 van de prijs). Weet niet wat ML bandje origineel kost maar zal toch ook wel een aardige som kosten…

Ik dacht meer aan de stijl van deze strap.

En denk dat deze wel waterproof is ja.

Maar bij JLC rukken ze je hoogstwaarschijnlijk de portemonnee met arm en al uit je lichaam voor deze originele strap, dus wat betreft betaalbaarheid vrees ik het ergste.

Groeten,

Noel,.

Hier nog even mijn banden overzicht voor bij de ML :grin::+1:

[URL=http://s1317.photobucket.com/user/AussieSMagna/media/Maurice%20Lacroix/00000000-0000-0000-0000-0000000093EA_zpskt3erknn.jpg.html]

[/URL]

1 like

Sorry, foto komt beetje raar over via plaatsing iPhone…

Leuk toch…ovaal horloge. :wink:

3 likes

Fraai horloge hoor, en inderdaad, wat een bandenslet :joy::joy: Betreft de stalen band, volgends mij past dat gewoon, 22mm band. Ik heb in het verleden vaak via twitter contact gezocht met Maurice Lacroix, dat werkte prima. De sluiting van de band ben ik helaas minder over te spreken, vaak is het bijna je nagel breken om hem open te krijgen.

Zelf ga ik voor mijn Pontos S de canvas/leren strap kopen, ben benieuwd!

Succes met alle keuzes.

1 like