Mmmm… het is idd maar hoe zet het meten.
Maar ik kom toch echt kleiner uit…
Maar goed. Als je die al hebt en hij vind het te groot, is het niks voor hem
Mmmm… het is idd maar hoe zet het meten.
Maar ik kom toch echt kleiner uit…
Maar goed. Als je die al hebt en hij vind het te groot, is het niks voor hem
Idd. Apart. Volgens de site van Casio weer niet.
Lekker verwarrend.
Maar vind hij een square zelf ook te groot? Bij ons op het werk hadden wij een vakantie werker die ook een knots van een G-Shock had, het was eigenlijk geen gezicht maar hij vond het geweldig.
Bij een M5610 zou ik wel voor het nieuwe type gaan, dat is toch wel een verbetering op een aantal punten.
Casio ! Kleinzoon is er helemaal weg van (worden ook door het leger gebruikt, daar was kleinzoon helemaal weg van.)
Die zal door zijn geschroefde caseback iets hoger op de pols vallen, de 5610 zal wat dat betreft iets platter op de pols vallen dat scheelt natuurlijk ook al weer een beetje.
Voor mijn zoon heb ik 4 jaar het volgende horloge gekocht.
Juiste maat voor hen en draagt hem 24/7. Doet en deed er alles mee. Van zwemmen tot en met spelen in het zand aan de waterkant.
Ik sta nog steeds versteld van de kwaliteit, dat ding heeft echt te lijden.
Edit: 4 jaar geleden gekocht.
Kan de tekst niet meer aanpassen.
Jongens van twaalf en alle mensen die een wat minder grote g-shock willen hebben?
Let wel, ik heb één grote leernicht gekend, een die droeg altijd een g-shock naar z’n fetish feesten. De implicatie is dus niet alleen zo 1970, hij is ook nog eens fout.
Doe je zoon een plezier: stap van die verouderde wereldvisie af, accepteer dat millennials in een vloeibare tijd opgroeien en geef die jongen gewoon lekker een baby g.
Ze zijn er ook in het zwart, mocht je je zorgen maken.
De naam baby-G is ook wel episch k*t.
Als 12 jarige had ik ook niets gewild waar baby op stond.
Als hij echt digitaal wil dan is dit 'm niet, maar ik wil hem toch even in de groep gooien:
Is een ecodrive quartz die weliswaar geadverteerd wordt als dames maar je dat totaal niet ziet:
Nou beschrijf je de hele g-shock collectie. Episch kut. Man wat lelijk. M’n hele leven heb ik al liever analoge klokken. Ik stel ook alles wat ik kan op analoog in, ook de telefoon lockscreens en pc klokken als het kan.
Daarbuiten: promaster eco drive lijkt me altijd een mooie Casio vervanger. Van mij zou hij dus een analoog horloge van twee honderd euro kunnen krijgen, en zo niet dan zocht ie het zelf maar uit.