Ik vind een normale G-shock, casioak en sommige andere metalen casio’s echt niet lelijk.
Ik zou als de 12 jarige “stoere vent” die ik me toen voelde never nooit iets gedragen hebben waar baby op had gestaan
Ik vind een normale G-shock, casioak en sommige andere metalen casio’s echt niet lelijk.
Ik zou als de 12 jarige “stoere vent” die ik me toen voelde never nooit iets gedragen hebben waar baby op had gestaan
Wat leuk al die tips ( volgens FatC moet TS zelfs zijn wereldbeeld bijstellen ) en voorstellen als er al 2 horloges besteld zijn.
En Baby-G is inderdaad volkomen ruk voor een jongen van 12 jaar.
Voila!
Baby bedoelt hij ook. Jammer dat je een aanname doet. Hij gaat niet met iets lopen waar baby opstaat. Ik ga verder niet in op onze opvoeding, die is volgens mij vele malen moderner dan de gemiddelde millennial. Maar goed het gaat over een horloge voor mijn zoon. Terug naar het topic.
…je aanname is niet geheel 2021. no hard feelings
Daarom wil hij ook geen baby g. Baby G is voor baby’s.
Er zitten leuke modellen tussen. Maar ja die naam
Dat heb ik met Oriënt.
Fair enough, ik sta gecorrigeerd. Misschien heb ik te lang in het corona topic rond gehangen, dan verwacht je onoorbaar gedrag wanneer men
schrijft. Daar is het nooit een omissie voor iets goeds.
Mijn excuses dus.
Daar wil ik nog wel eens een boompje over opzetten. Ik denk helaas dat ie dat wel is. Er is een lange weg te gaan.
Excuus aanvaard, al is dit niet nodig hoor. Geen probleem. We doen allemaal aannames met de beste bedoelingen.
Over de lang weg, dat klopt. Die is zeker nog lang maar hopelijk komen we er snel met z’n allen.
Maar goed genoeg offside… Terug naar de horloges.
Deze is binnen, vandaag als het goed is de andere. Dan kan hij kiezen, of we kijken weer verder.
Over de horloges: ik kan me niet voorstellen dat de goede jongen deze zou nemen. Het is heel erg geen F91w en de lugs met de gaten zijn een, eh, ontwerpkeuze die ik polariserend vind.
Ik durf er geld op te zetten dat ie die andere pakt.
Juist, in het echt kan een horloge zo enorm anders ogen dan op een plaatje
Ik durf er geld op te zetten dat ie die andere pakt
Ik denk het ook. We gaan het meemaken.
Ik zou ze terug sturen en voor een Casioak gaan. Mijn zoontje (net 10) draagt hem nu driekwart jaar en is helemaal de man ermee
Prima keuze. Stoer ding voor een coole dude…
Goede keuze, veel plezier en graag gedaan!
Haha. Thnx inderdaad
De man heeft er al vroeg verstand van.
Waarom digitaal koop gewoon een Casio MRW 200H voor €30
En in de wat hogere prijsklasse de D1 Milano PCBJ23 Polycarbon.
Ik heb de Casio MRW 200H al meer dan 8 jaar en heb vorig jaar de batterij moeten vervangen en het horloge kan echt wel tegen een stootje en heeft een dag en datum functie en is 100 meter waterdicht.
Leuke modellen. Maar hij wil digitaal, ook de digitale kost minder dan 30 euro. Waarschijnlijk als hij iets ouder is wil hij iets anders, zien we dan wel. Dan zal hij wel bij pa gaan shoppen in de horlogedoos.
De MRW200 heb ik ook gehad, geinig ding voor zeer weinig geld.