Help! Duiker/beater gezocht: GEVONDEN!

Die nomos heeft me een ietwat te weinig ‘toolish’ uitstraling. Gaaf, maar niet voor mij.
De Longines vind ik ‘zo zo’.

1 like

Oris 65. Wrs ook te degelijke keuze?

Ook cool op een tropic.

1 like

Even iets waar je wellicht niet gelijk aan denkt, de Bremont S300.

Ook leuk in wit.

Zelf ook altijd een zwak gehad voor de Bulgari Diagona Scuba.

En natuurlijk de Sinn U50 die @Pablo1971 hieronder noemt.

En ja @Mr.JokerBean, in het blauw is die Bremont ook erg mooi.

5 likes

Monta?

41 x 11mm, 500 m waterdicht.

8 likes

Zoals als al aangegeven

DS30

Je bent me voor. Ondanks t feit dat Tompj aangeeft dat alles ‘Sinn’ is, te groot en te dik is.

Tool is de u50 zekers. Jammer dat er volgens mij geen sinn ad’s zijn in nl. Ben m in Duitsland ook nog niet tegen gekomen :frowning:

1 like

Die Bremont is ook heel mooi in het blauw.

1 like

Ik had de longines in eerste instantie helemaal afgeschreven. Later gepast en mijn mening aangepast. Of die tegen de Nomos opkan. We gaan t was zien in 2021

Ik had de longines in eerste instantie helemaal afgeschreven. Later gepast en mijn mening aangepast. Of die tegen de Nomos op kan. We gaan t wss zien in 2021

Hier kun je ook wel mee aankomen in de jachthaven hoor :ok_hand::ok_hand:

En 300m waterdicht dus niks aan de hand bij man overboord.

2 likes

afbeelding

En dan heb je nog geld over voor n weekje wintersport.

Of dit:

39.5mm

5 likes

Als ik aan een echte mid ranged beater denk dan zou dit mijn keuze zijn. Hij is exact 41mm, 12mm dik dus geen lomp ding. Kroon aan de linkerzijde voor wat meer comfort. Type staal is zo hard dat krassen en deuken niet zo snel zullen ontstaan. Verder ziet hij er best cool uit:

Linkje naar de website:

https://www.sinn.de/en/Modell/EZM_3.htm

8 likes

Ik vind Sinn wel gaaf ook.
Pas volgend jaar werk in deels vanuit Frankfurt. Dan is de brandstore dichtbij.

2 likes

Of gewoon lekker een pam048. Heeft een probleempje, de rest blijft in de doos😂

1 like

Ik kan die kroonbescherming niet echt pruimen, maar een Radiomir vind ik gaaf (in 42mm).

1 like

Deze vind ik ook wel wat.

3 likes

Die staat bij mij op mijn ‘wat overweeg ik, maar nog niet gepast lijst’ op nr 1. Qua maat volgens Sinn l2l 47 mm. Dus ook voor kleinere polsen een prima maat.

1 like

512 erg fraai maar niet de juiste kandidaat voor deze zoektocht.

Pam luminor is heerlijk hoor😇

1 like

Als je het model gewoon niet te pruimen vindt, houdt alles natuurlijk op. Maar ken je ook deze?


Aquis Relief. Niet alleen in 43 mm. Blok beton, rubber/staal, 300 m. Of de Lake Baikal :point_down:t5:


Toch wel een serieus horloge voor op de :sailboat:

2 likes