Die ene mm extra maakt hem ook volkomen niet draagbaar Logisch he…
Denk dat de Pelagos beste optie is tijdens de twee mooiste momenten op je boot
- Omega Seamaster Professional 300m vorige generatie of de nieuwe.
- Omega Seamaster Aqua Terra
- Omega Seamaster Planet Ocean 39.5mm
- Tudor Black Bay 58 of normaal
- Tudor Pelagos
- Breitling Superocean II 42
- Breitling Superocean Heritage II
- Seiko Marine Master 300
Ik heb mijn ideeën achter de opties gezet.
Let op, maximaal 41mm.
Leuk om te zien. Ben een beetje bang voor de kwaliteit. Van de band ook met name.
Oh ok duidelijk. Maar heb je de Black Bay 58 Blue al een keer om gehad of in het echt gezien? Denk dat dat namelijk qua maatvoering en grootte en dikte perfect voor je is.
Die niet. Maar de ‘gewone’ BB58 doet het op foto’s wel, maar in de praktijk niet voor me.
De gewone BB58 heeft mijns inziens ook teveel geel gouden accenten. Ik heb de BB58 blue laatst op leer in mijn handen gehad. Echt een hele andere look en uitstraling. Het blauw is echt prachtig. Zou deze zeker nog even passen als je dat nog niet gedaan hebt. Wereld van verschil.
Koop ze alledrie.
Vind m in t blauw wel gaaf ja
Ze zijn standaard met zowel staal als rubber geleverd.
Edit: Aha
Ging over de nieuwe reissue niet de sla017. Die nieuwe reissue komt alleen op 2 kleuren tropic
De Sinn U50 past wel in’t plaatje. Sluiting van de band schijnt wel wat rammelig te zijn, verder een topper
Zoveel heb je niet in die prijsklasse… Ideaal zou een high end quartz in een toolwatch verpakking zijn, maar die zijn dun bezaaid helaas. Maar als we toch even verder kijken (de meeste duikers heb je al gezien hierboven en beste kandidaat is een BB58 imho, maar dat is je ding niet helaas):
Omega Railmaster (40mm, 12,65mm dik, 150m WR)
IWC Ingenieur (40mm, 10mm dik, 120m WR)
Nomos Club Neomatik (37mm, 9mm dik, 200m WR)
Bell & Ross V2 (41mm, 100m WR)
Sinn EZM3 (41mm, 12,3mm dik, 500m WR)
Er zijn er vast nog, maar kan er even niet opkomen
Nog eentje: Sinn T2 (titanium cushion case variant van de U1, 41mm, 13,3mm dik, 2000m WR Sinn style )
Valt ook buiten je prijscategorie. Is nog best lastig eigenlijk
Ik weet niet wat voor een type zeiler je bent.
Maar als je wat compitetiever aan de gang gaat. Dan is mijn ervaring dat bijna alle horloges tikken krijgen die je eigenlijk niet wilt hebben bij horloges in de door jouw gestelde prijscategorie.
Als bovenstaande van toepassing is dan kan ik een Seiko Tuna aanraden als het van staal moet zijn.