Help! Duiker/beater gezocht: GEVONDEN!

Zuip je veel bier tijdens het zeilen of na het aanleggen?

Dank allen voor het meedenken. Dat ten eerste. Meteen erachteraan, sorry! Het is nl. iets heel anders geworden.

Ik heb vandaag een aantal door jullie aangedragen tips gepast. Onder meer Aqua Terra’s, Tudors en Tag Heuers. Bijna, echt bijna, was ik met een Aquaracer in 41mm weggelopen. Echt mooi, maar na even nadenken tijdens een kleine wandeling ging ik toch twijfelen. Heeft die wel voldoende ‘meerwaarde’ naast mijn Explorer, die meestal als mijn ‘beater’ dient?

En toen liep ik tegen iets anders aan. Waarvan ik niet van het bestaan wist. Raar, anders, maar hij sprak me meteen aan. Voldoende waterdicht en echt zomers. En echt iets vernieuwends in mijn collectie. De meningen zullen wel verdeeld zijn, en hij verwijst eerder naar vliegtuigen dan maar zeilboten, maar ik zie me er toch wel mee op de boot zitten.

Daar komt ie:

De BR Bird Limited. 100 meters waterdicht, saffier, band met rubber aan de binnenzijde. Zeer comfortabel, zelfs de mooie vouwsluiting zit goed. Echt even wat anders. Ik word er in ieder geval vrolijk van!

24 likes

Ja. Dat zeker.

Ik vind het leuk dat jij er vrolijk van wordt.

2 likes

:smile: en ik word weer vrolijk omdat jij dat leuk vindt.

1 like

Dan vind ik in ieder geval nog iets leuk hier. :joy:

1 like

Eh, het is een horloge!
Gefeliciteerd !

1 like

Ik dacht al dat de jongens van de diamantbrigade de eersten zouden zijn om te reageren :joy:

2 likes

Wat een vet horloge. Jammer - voor mij - dat ie 10K kost…

Leuk, ik vind em in ieder geval heel nautisch in deze kleurstelling. Inderdaad een vrolijk horloge en B&R weten echt wel hoe je horloges moet maken.

1 like

Gefeliciteerd, mooie vrolijke aanvulling op je toch al fantastische collectie. Veel plezier!

1 like

Mooie en bijzondere aanwinst; gefeliciteerd.

Ik ben normaal wel wat allergisch voor asymmetrische chrono’s, maar bij deze heeft het wel wat omdat het zo’n vrolijk ding is. :grin: :+1:

2 likes

Precies mijn gedachte!

1 like

Begrijpelijk en duidelijk hihi :stuck_out_tongue_winking_eye:
Niet mijn smaak maar wel een mooi horloge overigens.
Proficiat!

2 likes

Deze is inderdaad nogal onverwachts, wel een geinig horloge en begrijp het volledig dat je er vrolijk van wordt!

1 like

Okay. Ik kwam dus met een impulsief aangekochte Bell & Ross thuis. Echt leuk. Maar de honger naar een beater/duiker is er niet helemaal mee gestild :woozy_face:.
Dus vandaag deze nog opgepikt op het forum.

Een duiker met, voor mij, mooie proporties. Niet zo’n knots van een ding. Draagt super. Blauw vind ik top. ‘Rivetted’ band en snowflake urenwijzer neem ik op de koop toe.

17 likes

:arrow_up:

:stuck_out_tongue: mooie aanwinst. De bb58 blue is gewoon erg tof.

En je komt er ook wel weer vanaf

2 likes

Nu nooit zeggen dat ik niet keurig naar je luister hè!

3 likes

:heart_eyes:

Deze seiko tuna is titanium, wel groot, draagt echter klein en is zowat onverwoestbaar, mede door het quartz uurwerk.:+1::+1:
En je hebt geen alledaags horloge om je pols :smile:

1 like

Kijk even 4 posts terug anders :wink:.