Help! Duiker/beater gezocht: GEVONDEN!

Moet het perse een duiker zijn? De nieuwe vliegers van Fortis zijn ook erg mooi en 200 meter waterdicht.

En misschien de rest van het topic. Iedere keer als iemand een duiker zoekt komt dezelfde ‘aanrader’ van een tuna zonder daadwerkelijk wat te lezen. :sleeping:

3 likes

Okay, voor alle duidelijkheid: ik heb inmiddels twee horloges aangeschaft!

Qua duiker/beater dus deze:

8 likes

Nu begrijp ik het je zoekt dus een stalen midi duikertje, nee dan is een 1000m tuna niets voor je veel te hoge specs.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik hoop dat je er uit komt succes.

Heb je wellicht al gehad maar blijft samen met de BB58 de beater topper onder de 5000

3 likes

Hij zoekt helemaal niets. Wel een beetje lezen hoor!

5 likes

Staat toch duidelijk dat hij iets zoekt, maar zal wel aan mij liggen.:sob:

Waar dan?

3 likes

Beste keuze imho! Gewoon eens een doordragen zou ik zeggen, wie weet slaat de vonk toch echt over :wink:

Mijn zwarte 58 heeft al veel buitengekregen als vaste waarde om de pols: GS, IWC’s, Tudor Ranger, Oris… dus je zou ergens toch goed moeten zitten met deze :smiley::+1:

1 like

Misschien is het nog mogelijk om je hf-naam aan te passen naar BBlind.

5 likes

Klopt

3 likes

Proficiat met 2 mooie aanwinsten in je collectie!

Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Dank je!

Lekker bezig Tom!

Prima aanwinst weer :ok_hand:

1 like

De reden kunnen achterhalen en wegnemen :slight_smile:?

Goede vraag.
Aan de ene kant spreekt het blauw me meer aan dan het zwart met goud. Het horloge is minder ‘vintage’ en frisser.

Verder ben ik er nog niet helemaal uit. Ik moet nog een beetje wennen aan de lugs die misschien wat minder naar binnen buigen of zo. De tekst op de plaat staat, door de lange driehoek op 12, ook voor mijn gevoel wat laag. De snowflake wijzer is ook wennen.
Begrijp me goed, ik vind hem erg mooi. Anders had ik hem niet gekocht natuurlijk. Maar ik ga er eens mee leven.

Ik vind de maat voor mij perfect. Hij is niet ‘in your face’, heeft een fijne dikte en is erg goed gebouwd. Ik kan me echt voorstellen dat ik hem met veel plezier ga dragen.

9 likes

Klinkt goed, wat vind je van de kroon?

1 like

Die vind ik erg mooi. De structuur op de rand past perfect bij de structuur op de rand van de bezel. En dan de Tudor roos er met een extra randje bovenop. Heel tof detail.

3 likes

De BB58 blue is erg tof. Mij bevalt de moderne uitstraling ook stukken beter dan de oude faux vintage bb58. Jammer vind ik wel dat ze de faux rivets hebben gehouden.

2 likes

Mee eens.