Help! Duiker/beater gezocht: GEVONDEN!

Die vind ik erg mooi. De structuur op de rand past perfect bij de structuur op de rand van de bezel. En dan de Tudor roos er met een extra randje bovenop. Heel tof detail.

3 likes

De BB58 blue is erg tof. Mij bevalt de moderne uitstraling ook stukken beter dan de oude faux vintage bb58. Jammer vind ik wel dat ze de faux rivets hebben gehouden.

2 likes

Mee eens.

Daar heb je een punt zeg. Dit gaat me geheid op blijven vallen nu.

2 likes

De snowflake wijzer vind ik wel fraai, maar jammer dat de indexen dan juist weer rond zijn. De vormen vloeken daardoor een beetje, in mijn ogen. Maar het is een heel mooi horloge, goede maatvoering ook.

1 like

:man_facepalming:t5:

Beste mensen, ik zoek een klein autootje voor de boodschappen. De eisen :

• groen
  • hooguit 2 meter lang ivm de garage
  • niet te opvallend
  • zuinig
  • onder de 3000 euro

100 adviezen en reacties later :

Sorry, het is iets heel anders geworden.
Bedankt allemaal :slightly_smiling_face: :wave:t5:

(en nou komt het mooiste, 2 dagen later koopt ie gewoon een groene Fiat Panda erbij)

Nou ja, veel plezier met je aankopen, het was weer gezellig :grin:

9 likes

Ik heb uiteindelijk toch keurig geluisterd naar de adviezen hè :wink:.

1 like

Is that you RLC? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Kan alsnog :slightly_smiling_face:

2 likes

:smile:

Ik laat hem even schieten hoor.

Wel mooi trouwens.

2 likes

Nou nog een passend horloge erbij. Misschien een leuk idee voor een topic : Horologic best idea for a yellow Hummer.

3 likes

Brrrrrrrrrrrreitling… :nauseated_face:

1 like

Heb hem ook eens omgehad. Rationeel een bijna perfect horloge. Ik wou niet de stap wagen om er eens mee te leven, maar ik volg jou avontuur wel mee. Al je redenen om er minder voor te zijn, spelen bij mij ook. Maar anderzijds heeft de bb58 zo’n mooi formaat.

Benieuwd hoe deze op termijn zal bevallen, maar in ieder geval proficiat ermee!

2 likes

Ik heb hem pas een dagje natuurlijk, maar het wordt een beetje duidelijk waar de schoen een beetje wringt.
Het voornaamste waar ik aan moet wennen is de tekst op de wijzerplaat. Die staat naar mijn mening, zowel op de bovenste als onderste helft, gewoon net te laag. Klinkt triviaal, maar volgens mij is dat wat me een beetje stoort.
Buiten dat vind ik het blauw geweldig. Fris, maar niet te opvallend. Formaat is top. Rivetted band had voor mij niet gehoeven, maar ook niet storend. Draagt heerlijk.
Overall ben ik er erg blij mee.

3 likes

Niks triviaal aan. Ik heb een jaar gezocht naar wat voor mij de beste Radiomir was. Ging ook vooral over balans en plaatsing van tekst. Ik snap het perfect.

1 like