Ik ben op zoek naar een horloge, aangezien ik mijn vorige horloge heb gesloopt door hem te drogen bij een lamp. Vermoedelijk had het klokje een kerntemperatuur van een graad of 66 Celsius toen de onaangename geur van verschroeid leer mijn neus bereikte. Een kwartiertje in de vriezer heeft niet mogen baten.
Helaas heb ik mij nooit verdiept in horloges en heb ik eigenlijk geen idee waar ik moet zoeken. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Een slank, elegant klokje met dunne wijzers en een overzichtelijk geheel. Mijn voorkeur gaat uit naar een bruin leren bandje, maar ik sta ook open voor zwart als dat beter aansluit bij het geheel. Weet iemand wat ik zoek, welke merken goed zijn, en wat aansluit bij het budget van een arme student?
ik zou die mode merken snel vergeten, die zijn beter in andere zaken. Ik weet niet precies wat je budget is, maar ik zou beginnen bij de Zwitserse merken.
Ik ben op zoek naar een horloge, aangezien ik mijn
vorige horloge heb gesloopt door hem te drogen bij
een lamp. Vermoedelijk had het klokje een
kerntemperatuur van een graad of 66 Celsius toen
de onaangename geur van verschroeid leer mijn neus
bereikte. Een kwartiertje in de vriezer heeft niet
mogen baten.
Helaas heb ik mij nooit verdiept in horloges en
heb ik eigenlijk geen idee waar ik moet zoeken.
Vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Een slank, elegant klokje met dunne wijzers en een
overzichtelijk geheel. Mijn voorkeur gaat uit naar
een bruin leren bandje, maar ik sta ook open voor
zwart als dat beter aansluit bij het geheel. Weet
iemand wat ik zoek, welke merken goed zijn, en wat
aansluit bij het budget van een arme student?
Alvast vele malen dank!
Groet,
PunnyMan
van harte welkom. Misschien is het wel handig om een paar dingen te weten. Wat is je budget, want arme student vind ik wat… ambigu. Zoek je iets van een paar tientjes? Mag het honderd euro kosten? Paar honderd?