zoals velen voor me die op zoek waren naar nieuwe horloge, kwam ik op dit forum terecht. heb afgelopen tijd veel meegelezen en ben zoveel wijzer geworden in zo’n korte tijd.
ondanks m’n liefde voor horloges, ben ik echt een leek op dit gebied en heb daarom echt jullie hulp nodig:S
Waar ik zoek;
-horloge van zwitserse bodem, maar suggesties zijn welkom
-klassiek model
-maan aanduiding/volledige kalender
-geen quartz
-lederen band
-prijs rond de 1500,-, mag iets meer zijn…
aerowatch vind ik (dankzij dit forum!) een mooi merk, bijv de Limited edition 1942 REF.64908 AA04 voldoet qua uiterlijk aan al m’m eisen. of de renaissance limited REF.64935 AA01 vind ik ook prachtig.
ik hoop echt dat jullie me helpen bij m’n zoektocht, omdat ik sterk het gevoel heb dat dit het begin is van een (dure) levenshobby en zonder jullie expertise ga ik het niet redden:S
Zou een Seiko Premier ook niet overslaan.
Welliswaar geen Zwitser en geen automaat maar een kinetic. Accu wordt dmv een draaiende rotor opgeladen dus geen last van batterijtjes wisselen.
Moet voor rond de 700 euro verkrijgbaar zijn.
Zou een Seiko Premier ook niet overslaan.
Welliswaar geen Zwitser en geen automaat maar een
kinetic. Accu wordt dmv een draaiende rotor
opgeladen dus geen last van batterijtjes
wisselen.
Moet voor rond de 700 euro verkrijgbaar zijn. http://i1222.photobucket.com/albums/dd496/Houthakk
ert/Seiko%20SRX003P1/IMG_3906.jpg
Succes met de zoektocht.
die seiko vind ik eerlijkgezegd nog de mooiste van de bovengenoemde horloges, toch gaat m’n voorkeur naar een zwitser…
Bij onze Duitse mede horloge liefhebbers stond er ook een te koop ook met dichte achterkant. wel erg mooi horloge maar bij de duitsers is het horloge voor €900 !!!incl. weg gegaan. was dan wel niet nieuw maar scheelt dan ook wel €1000.