Help! Hamilton Jazzmaster kapot laten vallen

OK, dat zou kunnen, sorry dan ik kan het niet helpen als er delen uit gehaald worden, als je NU vanaf het begin leest heb ik een punt, anders geef ik je geheel gelijk :+1:

1 like

het is wat lastig om er dan nog wat van te maken :wink:

1 like

@HanDavinci @25tien

1 like

Heb de verzekering aangesproken het wordt niet gedekt… dus einde verhaal daar… dus nu heb ik 2 opties… laten repareren in hamilton zelf of bij een horlogemaker die wijzerplaat en onderdelen moet aankopen… denk dat het hamilton zal worden… floris zei rond de 260 voor service en 170 voor wijzerplaat plus wijzers aangezien deze ook zullen vervangen worden… als iemand andere ideen heeft ON TOPIC… laat ze dan maar horen

Ik zou persoonlijk de herstellingen laten doen door Hamilton zelf. Denkende aan de garantie!

3 likes

:point_up:

1 like

Zat ik ook te denken… hoop dat floris beetj juist zat met prijs en dat het niet nog een pak duurder is…

OK, OT dan maar: leg de vraag bij Hamilton zelf neer en laat een prijsopgave doen…

1 like

Dat hoop ik ook en dan zou ik ook voor Hamilton zelf gaan ivm garantie.
Hoe dan ook, erg lullig omdat met een horloge mee te maken, zeker als die net nieuw is.
Was het zo een harde klap of gewoon net lullig terecht gekomen?

Deed het horloge uit… en het bandje slipte uit men handen net voor de doos die openstond om hem in te leggen en kwak op de grond… redelijk harde knal ja… eerste zicht wasr niks op de kast en glas en toen zag ok da wijzertje ronddwarrelen en merkte op dat het niet meer tikte ook… na 1 dag dragen… leuk is anders…

Even een mailtje gestuurd. Dus wacht op antwoord… hourpassion ook opgebeld en die moeten hem opsturen… ze gingen wel even laten kijken door hun horlogemaker wat de schade ongeveer zou zijn… dus zondag even naartoe rijden… aangezien ik 2 uur van roermond woon kan ik dan pas

1 like

Ja dat is balen. Ik heb het met mijn telefoon gehad, net verkeerd terecht gekomen en in 1keer afgeschreven. Was qua kosten niet meer haalbaar.
Zal met je horloge niet zo zijn en hopen dat het een beetje meevalt in de kosten.

Stel me wel de vraag wat te doen wanneer je een horloge zo thuisgeleverd krijgt, is dan ook wel :astonished: als je het doosje opendoet.
Ja, wat dan ?

image

:wink:

1 like

tja

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontdekking_van_Amerika

1 like

Links en fatsoenlijk worden door rechts wel vaker met elkaar verward :joy:

4 likes

Mafkees

2 likes

Mensen, zoek eens een leuke alternatieve hobby.
Ik denk dat de TS inmiddels voldoende input heeft gehad. :persevere:

1 like

Wat ontzettend balen voor je! Ik hoop dat de schade snel en voor een schappelijke prijs kan worden opgelost. Zelf kan ik je er niet mee helpen.

idd, wat een cabaret weer :joy:

Maar ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met de Hamilton
en vooral wat het gaat kosten.