Doorrijden na een ongeluk???
Dat meent u niet.
idd
Ze lezen vast mee, eventuele bereidwilligheid kan je nu vast vergeten.
Snuger…?
Je bedoelt vast snugger, alleen hebben zij het horloge niet laten vallen
Simpel, check je polisvoorwaarden. Ben je er voor verzekerd, dan claimen.
Ben je er niet voor verzekerd dan zou ik de hier geboden hulp gebruiken of een nieuwe kopen.
Laten repareren bij Hamilton zelf zal prijstechnisch niet veel verschillen met een nieuw exemplaar denk ik.
Ik lees 'm als een ongeluk “bij een ander” dus als passant. Oftewel, de ene keer helpt hij als goede burger en de andere keer rijdt hij door zoals 99 % van hetgeen er langs komt rijden en begint te filmen.
Ah, zo gelezen is mijn bovenstaande reactie idd niets waard.
Om toch even te zeuren. Dat van die spiegel is natuurlijk een dooddoener.
Ik heb het over een ongeluk dat je ziet gebeuren, niet eentje die ik heb veroorzaakt natuurlijk.
Met alle respect voor die mensen daar maar dat waren pure verkoopsters… niet echt iemand met echte horlogekennis… moet wel zeggen dat ze daar een horlogemaker hebben die er wel wat van kende…
Uhm 1200 voor een reparatie? Lijkt me tg wel een beetj veel niet?
O.K., hangt van de situatie af idd, schrok een beetje .
Hendrik ,die net een reanimatie cursus met goed gevolg heeft afgesloten
Heel goed.
Ik heb ook een EHBO certificaat, dat vind ik ook heel belangrijk.
Jup, bij mijn g-shock deed laatst de D knop het niet meer. Hoewel hij ruim buiten de garantie zat hebben ze hem voor drie tientjes opgelapt, op waterdichtheid getest en een nieuwe batterij gegeven. Geen idee of dit de goedkoopste oplossing is/was maar service beperkt zich niet persé tot garantie kwesties.
Laat ons hopen… na 1 dag uit men handen laten vallen is echt balen…
Inboedelverzekering met schade door eigen schuld is geen fraude hoor, er staat niet voor nix “door eigen schuld” sommige all risk verzekeringen dekken dit gewoon…kwestie van goed lezen en als je geen verstand van zaken hebt je grote mond houden…(sorry, schot voor open doel)
Even lezen wat er staat. De suggestie is dat een WA het niet dekt, maar dat het wel gedekt is als een neefje/buurman het zogenaamd gedaan heeft.
Newsflash: dàt is FRAUDE…
Moet je niet aankomen met een niet terzake doende uitleg over een aanvullende verzekering. Dat was de casus niet.
Overigens: on topic: erg zuur voor de topicstarter. Ik hoop dat hij geluk heeft (via coulance of toch een extra verzekering). Het is ontzettend rot als je op deze manier binnen een dag je mooie aanwinst beschadigd.
EDIT: volgens mij zijn er een paar berichtjes (die met de “tips”) verdwenen…
Zo heb ik het scherm van m’n vorige smartphone kunnen claimen! (Ditzo)
Ome @Bernard reageerde op de suggestie om de wa verzekering te tillen. Hij zei ook expliciet dat als er legale dekking was in inboedel dat dat wat anders zou zijn.
Lezen is een kunst, het is hier soms net zo’n ketting verhaal waarbij we steeds verder af raken van wat er gezegd werd.
Ik verwijs naar antwoord 23 en 24 (jou antwoord volgens mij) waarin de opmerking geplaatst wordt (1e keer dat er over verzekering gepraat wordt) dat het misschien valt onder de inboedel door eigen schuld.
Je hebt geen totaalbeeld, want de cruciale berichten zijn (Jurgen?) verwijderd…