Hond uitlaten en dan toevallig even langs het winkelcentrum, o ja daar zit een juwelier. Nou ja kijken we even in de etalage. M’n hond denk daar gaan we weer en zit verveeld naast me. Ik ben er een bekende klant inmiddels. Zie ik daar een Seiko Sary089 liggen juist ja met die mooie wijzerplaat. Gelukkig was de winkel dicht en heb ik nog geen “impuls aankoop” kunnen doen. Maar hij zit nu wel in m’n kop. Na zoeken op internet blijkt er dus maar 1000 van gemaakt en die ligt daar gewoon te wachten.
Wat zouden jullie doen?
Morgenvroeg met openingstijd in de winkel staan, goed bekijken en vooral niet zonder naar buiten komen
Kopen! Simpel…
Mooi ding ook, alleen wel een erg grote kroon.
Ik zou eerst even wat reviews bekijken op YouTube. Morgen even passen en als hij lekker zit met plezier kopen.
Kopen, want anders doen wij het.
Snel!
Een van de mooiere Presages maar dat neemt niet weg dat ik de Presages te hoog geprijsd vind.
Welk winkelcentrum ?
Dadum dadum dadum… (Jaws)…
HorlogeOpa gaat recht op zijn doel af!
Hahaha komt er op neer gewoon kopen dus. Qua prijs zijn er betere idd. Hij heeft een caliber 4 uurwerk en een Sarb033 van gelijke prijs een caliber 6 uurwerk.Maar hij is wel erg mooi vindt ik en gelimiteerd dat maakt hem bijzonder
Misschien kan ik nog wat korting vragen vaste klant… Als je ziet met een sale/ black friday welke kortingen er mogelijk zijn verdienen ze er genoeg aan
Hond naar huis brengen.
Slaapzak van zolder halen.
Voor de deur van de juwelier overnachten.
verklap iknog maar ff niet anders is ie weg denk ik ?
Ramkraak
Grapje Kopen die klok
Haha ik wens je alvast veel draagplezier met je nieuwe aanschaf
Lekker laten liggen. Een dresser met een uienkroon is.
JA gaat wel, kroon is taps toelopend van de eerdere versie de blauwe cocktail met caliber 6 was ie recht
Wij willen straks wel de foto’s zien.
duidelijke taal vindt je dat niet mooi of omdat het gepaard gaat met een ander caliber.
Je kan het ook zien als een diamand vorm
Mooie keus! Als je aan niemand verantwoording verschuldigd ben: KOPEN, z.s.m. En als het overleg behoeft, tja, dan kan het soms wat lastiger zijn. Je kunt ook de hond verkopen en van de uitgespaarde kosten het horloge. Au, niet bijten.
is goed als ik hem koop dan……… maar moet nog ff nadenken
Heb niet lang geleden ook al een Sarb033 gekocht dus tikt wel door €€€