ik slaap er een nachtje over. Een kraak zetten gaat me toch te ver. Als ik hem koop plaats ik een mooie foto.
In ieder geval bedankt voor de tips, die toch zo 95% bestaan uit kopen!
Als het goed voelt én jij het tegenover jezelf kunt verantwoorden…
Maak even een avatar aan Kwast, ik dacht dat dit topic van iemand anders was
Even gekeken waar het nu precies over gaat.

Moet zeggen dat ik het ook een mooie verschijning vind, kortom wellicht alvast een mailtje sturen om te reserveren. Je zou maar per ongeluk niet de eerste zijn.
Aan de andere kant, als je wilt gaan reserveren is dat nadelig voor je onderhandelingspositie
Mooi ding. Bijna niet te krijgen inderdaad.
Kost dat?
Stond er een te koop voor 57.800 Yen. 450 piek
In dat geval: Halen!
Oh sorry, helemaal niet nagedacht, dat mijn reactie serieus overwogen zou worden. Voel me hier namelijk soms redelijk thuis. Enfin,… idd niet reserveren, gewoon morgen naar binnen en een beetje rondkijken, etc, etc, etc.
Ik vind het wel jammer dat ze dit model kroon hebben gekozen, maar verder ziet het horloge er prachtig uit
no problem
staat in de etalage voor 420
Dacht om 400 te bieden mooi rond bedrag
ja komt wat zenuwachtig over.
Stond daar een keer een premier in die etalage “moonphase” normaal rond de 900
afgeprijsd voor 665. Maar had hem tijdens black Friday voor net boven de 500 gezien iets van 525 of 550. Na onderhandeling toch voor de €550 mee gekregen.
Kennelijk zit er toch aardig marge op.
Hier heeft er vorig jaar een te koop gestaan voor 525. Vrij snel verkocht.
400 klinkt als goede deal
Stond er gisteren kort eentje in het blauwe gedeelte
oke goed om te weten, denk dat ik maar ff langs ga.
Koop dat ding nou gewoon morgen!
Ik moest lachen
is dat jouw hond?
Dat doe je toch niet weg voor een SARY089
Dan moet het toch minstens een echte Rolex zijn…
Ik zal even een printscreen plempen waar je de wijzerplaat een beetje redelijk kunt zien:
Wel even rustig passen, hij is aardig groter dan de SARB03*
JA wel mooi toch, een soort bloem/wolkjes patroon wat rond loopt. niet helemaal wit/gebroken wit en mooie bruine band.
Je wilt hulp: als je echt denkt dat een horloge zomaar vanuit een etalage in je hoofd komt, zou ik zeggen praat eens met een psychiater… (ook handig voor horlogeverslaving en impulsaankopen)
Maar toegegeven: die Seiko is best mooi