HELP: Horlogekist - hoe bepaal je aantal vakjes

Ik doe iets vergelijkbaars, heb een kist van 8 met beaters, goedkoper spul. Heb max 1 of 2 duurdere horloges in huis in rotatie en de rest ligt bij dnk.

1 like

Die zitten hier ook en heb ik eerlijk gezegd een nog beter gevoel bij, maar dan moet ik er wel echt een stuk voor omrijden. Daar zou ik me aan gaan ergeren.
Nu is het echt een fluitje van een cent.

1 like

Ja, begrijp ik. Ik kon hier kiezen en hemelsbreed maakt het een paar honderd meter uit. Ik had een beter gevoel bij DNK, al is mijn DNK niet zo vaak open als ik zou willen.

2 likes

Je kan er beter mee verlegen zitten dan om verlegen :innocent:

1 like

Ik heb een kist van 36stuks voor 10 horloges. Ik maak me de eerst komende jaren geen zorgen over opbergruimte. :sunglasses:

2 likes

De kluis van goudwisselkantoor is centraal op een geheime locatie daarom moet je een week vantevoren aangeven dat je iets nodig hebt, vertelden ze mij. :thinking:
Voor DNK gekozen omdat je daar 3x per week kan binnenlopen zonder het aan te kondigen.

3 likes

In het eerste geval heb je dan een vakje te weinig
In het tweede geval heb je een vakje over.

:+1::muscle:t2::wink:

1 like

Klopt. Vergt wel enige planning, maar dat vind ik niet zo’n punt.

1 like

Begin het toch wel irritant te vinden om er elke keer heen te gaan. Stel het nu al twee weken uit…

1 like

Ik kan er goed parkeren voor de deur. Met druilweer op de fiets ga ik ook niet.

Heb inmiddels mijn huis omgebouwd tot een slot, maar ik heb liever toch niet teveel dure horloges op 1 plek liggen.

Heb hier 3 boxen voor 20 horloges elk :joy::flushed:

Picture?

Heb je daar een linkje van o.i.d.?

1 like

2 likes

Mooi doosje. Kunnen we weer vooruit. :+1: . Waar kan ik het aanschaffen?
Ik heb er 3 nodig.

Via ons aller Ali. Kost geen drol en vodoet prima.

1 like

Ik heb de goedkoopste van bol en die zijn prima. Mijn neiging is wel de lege vakken te vullen dus dat is gevaarlijk. Nu een doos van 3 en een collectie van 4:

1 like

En ik heb deze nog voor de kids dus die hoeft niet in de doos

Ik heb ze via bol.com maar ali ongetwijfeld ook. Deze rond de 35.00 gekocht, maar Amazon.nl had ze laatst voor 20 ofzo, maar zijn al ff uitverkocht.

1 like
2 likes