Help ik heb mijn vrouw diamanten in de Lunette van haar Breitling beloofd😲

Ooit heb ik in het verleden geroepen dat mijn vrouw een diamanten Lunette voor haar Breitling colt oceane zou krijgen als we 10 jaar getrouwd zijn.

Het leek toen een lekker ver weg belofte die nu wel heel erg dichtbij komt😁 en belofte maakt schuld.

Ik heb de AD reeds gevraagd naar de opties maar wellicht heeft iemand van het forum een goede tip waar ik diamanten zou kunnen plaatsen in het horloge.

2 likes

Hier bijvoorbeeld: https://watchdealer.nl/horloge-zetten/

1 like

Jeetje, als er in een tekst van enkele zinnen op een website zoveel spelfouten staan dan zou ik mijn horloge daar niet zo snel aan toevertrouwen…

15 likes

Wat een pijnlijke tekst :dizzy_face:

1 like

Heb dit adres meermaals gezien in een dispuut over geleverde horloges wat niet bij heeft gedragen aan mijn vertrouwen in het bedrijf.
Mochten er hier op het forum goede ervaringen zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.

1 like

haha :rofl:

1 like

Of kant en klaar

3 likes

Grappig om te lezen, Volgens mij is betreffende dit verzoek gisteren een prijsopgave gemaakt :wink:

1 like

Als hij gistermiddag gemaakt is heeft hij een dagje gelegen of ik heb hem pas laat in m’n mail gezien (eind deze middag). Maar inderdaad ook al een prijsopgave gevraagd lokaal (waar ik het liefste uit kom). Voor dit soort bedragen heb ik alleen graag vergelijkingsmateriaal.

Wat, al 10 jaar hetzelfde horloge :scream:
Gun je vrouw gelijk een nieuwe

Gelijk een goed excuus om zelf ook wat uit te zoeken :sunglasses:

2 likes

Ach joh, ik heb liever een vakman dan neerlandicus.

2 likes