Help, ik kan geen keuze maken

Hoi allemaal, ik ben al langere tijd op zoek naar een nieuw sieraad aan mijn pols. Eigenlijk naar een nieuwe Rolex Sub of GMT. Maar zoals bekend niet leverbaar. Ook gekeken naar een 2e hands, maar meer betalen voor een gebruikte dan dat een nieuwe kost? Ik niet.

Waar kijk ik nu naar?

  1. Rolex Datajust
  2. Omega Seamaster
  3. Tag Huer Monaco
  4. Tudor GMT
  5. Tudor Black Bay
  6. Breitling Superoceaan

Of ga ik toch wachten op 1 van de 2 Rolexen?
Naast hoe het horloge eruit ziet, vindt ik de historie ook wel interessante.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

1 like

Ja.

7 likes

Omega speedmaster :+1:

1 like

Je moet (hoewel je moet helemaal niks) datgene kopen dat je het liefste wil, dus ja een van die twee Rolexen. Je gaat anders alleen maar afschrijven op iets dat je weer weg gaat doen zodra die andere langs komen.

Eigenlijk proef ik uit je introductie dat je lijstje een tweede keus is. Het kost al genoeg dus ga lekker voor datgene wat je echt wil. Rolex dus.

Anders eindig je met het lijstje en wil je nog steeds die gmt of submariner. Ik persoonlijk gruwel van een 40mm datejust.

1 like

Tudor gmt zou ik alleen op stalen band kopen… ipv. op leer. Nadeel is dat je daar ook op moet wachten.

Ik zou een sub of gmt kopen.

Van deze lijst de Omega Seamaster, al zou ik zelf denk ik eerder voor de Planet Ocean gaan: :sunglasses:

2 likes

Met zo’n bukske absoluut een Rolex :fire:

2 likes

Ben geen dokter Phil.
Maar daar staat die antwoord.
En dit is die antwoord

3 likes

Voor dit bedrag zou ik zeggen dat je iets wilt dat perfect voor jou is. Als dat een model is wat niet beschikbaar is dan zou ik gewoon wachten ipv iets kopen wat het toch niet helemaal is. Als je echt niet kan wachten zou ik voor 1 van de 2 Tudors gaan omdat dat het dichtst bij Rolex komt.

Rolex.
Gewoon geduld hebben en vaak langsgaan bij verschillende ad’s.

1 like

Wat is je vraag dan?

Hoelang duurt het nu ongeveer om op de lijst te staan voor een sub date? Iemand recente ervaring?

wat je ook doet, niet dat vierkante hok aub

2 likes

Gewoon wachten op die rolex. Zul je nooit spijt van krijgen en de rest van je leven van kunnen genieten. Ik ben geen rolex fan maar ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit.

1 like

Er is hier op het forum uitvoerig over bericht.
In het kort

  1. Mensen die pakweg 2-6 maanden wachten
  2. Mensen die niet op een lijst komen
  3. Mensen die gaan bellen en ook niks krijgen
  4. Mensen die niet eens de moeite nemen
1 like

Ik wacht op de eerste autistische nerd om wat ik zeg te ontkrachten .

Toen ik topictitel zag, moest ik aan een ander forumlid denken…

Altijd +1 :+1:

Ik zou wachten. De rest redt het er niet bij.

2 likes

Sorry aangeklikt ik ga stuk😂

1 like

Doe eens een paar suggesties? Hoor het graag.